قلعه نویی | مربی گل گهر |

سه امتیاز از بازی دشوار مقابل تیم سرسخت هوادار برای گل گهر و امیر قلعه‌نویی راضی کننده بود.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی پس از برد ۱-۰ مقابل هوادار در نشست خبری حضور یافت و گفت: به آقای عنایتی تبریک می‌گویم؛ یک تیم بدون ادعا و یک مربی بدون ادعا که سلسله مراتب را طی کرده و یک تیم بسیار خوب درست کرده است.

او با بیان این جمله که گل گهر امروز تحت فشار بود، ادامه داد: فکر می‌کنم در این بیشتر از یک سالی که مربی گل گهر بوده‌ام چه در سیرجان و چه بیرون از سیرجان هیچی تیمی تا این حد به ما فشار نیاوده بود؛ دلیل اول این اتفاق تیم خوی هوادار بود و دلیل دوم هم به بازی قبل نا برمی‌گردد که یک پرواز به اهواز داشتیم و دو سه ساعت در آن شرایط بارانی در جاده بودیم و در زمین باتلاقی بازی کردیم و دوباره دو سه ساعت برگشتیم و پرواز. در این بازی افت بدنی داشتیم و طبیعی هم بود اما باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. توانستیم ببریم و خدا را هم شاکریم چون فکر می‌کنم در این بازی حق ما برد نبود و حتی باید بازنده بازی هم می‌بودیم و بعضی جاها شانس آوردیم ولی کلا آنها یک تاکتیک داشتند که کاشته و اون دستی بود که بهرحال شانس آوردیم. خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم.

قلعه‌نویی با اشاره به کسر امتیاز از این تیم اظهار داشت: در اصل اگر حساب کنیم ما الان باید ۲۷ امتیازی باشیم و نباید بچه های ما انقدر عذاب بکشند و انقدر از نظر روحی افت کنند بخاطر کاری که نکردند‌. در اصل با این شرایط باید ۲۷ امتیازی و حداقل سوم جدول باشیم. خدا را شکر که بچه ها بعد از اتفاقاتی که افتاده توانستند ۸ امتیاز بگیرند. دو مساوی با دو تیم خوب داشتیم و دو بازی هم سه امتیاز گرفتیم. بچه های ما واقعا کار بزرگی کردند و از آنها ممنونم. بعضی مواقع آنها را می‌بینم خجالت می‌کنم که برای کاری که نکردیم این بچه ها اذیت می‌شوند. انشاالله خدا کمک کند همین روند ادامه داشته باشد که بتوانیم با این شرایط جلو برویم ولی امتیاز من ۲۷ است و هر کاری می‌خواهند بکنند، بکنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر