یونایتد | رانگنیک و یونایتد |

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد از احتمال تغییر سیستم در تیم خود خبر داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ زیر نظر رالف رانگنیک در این یک ماه هنوز به ترکیب ثابت خود دست نیافته اند و به نظر می رسد این سرمربی آلمانی فعلا در حال آزمون و خطا برای رسیدن به اهداف مورد نظرش است. در آستانه دیدار مقابل استون ویلا در جام حذفی انگلیس، رالف رانگنیک مدعی شد یونایتد تحت هدایت او هم با سیستم سه و هم چهار دفاعی می تواند در زمین حاضر شود.

رالف رانگنیک

رالف رانگنیک گفت: "من فکر می کنم اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس سیستم خود را داشته و اغلب به آن پایبند هستند. اما تیم‌هایی نیز وجود دارند که از دفاع سه نفره به دفاع چهار یا بالعکس در طول فصل تبدیل می‌شوند.

یا مثلا مانند بایرن مونیخ یا لایپزیش که فصل گذشته این کار را زیر نظر یولیان ناگلزمان انجام داد. در واقع چنین تیم هایی حتی اگر در خط دفاعی با سیستم چهار نفره هم بازی کنند، سعی می‌کنند در این کمی چرخش داشته و تغییراتی حاصل کنند.

من فکر می کنم در شرایط فعلی و با ترکیب یونایتد ما دو گزینه را پیش روی خود داریم. برای بازی با سه مدافع، باید همه مدافعان میانی خود را در اختیار داشته باشیم. من فکر می کنم یونایتد تحت هدایت اوله گونار سولسشر به عنوان مثال در بازی هایی مانند تاتنهام یا آتالانتا خارج از خانه و مقابل منچسترسیتی در دربی از چنین روشی بهره می برد.

اما من معتقدم بازی با سه مدافع همچنان می‌تواند یک گزینه برای ما باشد، اما همانطور که گفتم استفاده از این روش به بازیکنان موجود در رختکن، به شکل و فرم فعلی بازیکنان و همچنین تا حدی به تیمی که در مقابلش بازی می کنیم بستگی دارد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر