VAR | اتاق VAR |

تیم پیام نیازمند می توانست با 2 گل پیش بیفتد، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه هم تیمی های علیپور با باز کردن دروازه حریف، یک بر صفر برنده به رختکن رفتند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پیام نیازمند و هم قطارانش 2 مرتبه پس از گلزنی تیمشان به هوا پریده و فریاد شادی سر دادند، اما هر دو بار تصمیمات تیم داوری و اتاق VAR شادی آنها را خراب کرد و در مورد دوم اتفاق عجیب تری رخ داد که منجر به باز شدن دروازه پورتیموننزه شد.

در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر پرتغال، پورتیموننزه و ماریتیمو در استادیوم مونیکیپال دی پورتیمائو به مصاف هم رفتند. در ابتدای این بازی پیام نیازمند و علی علیپور بازیکنان ایرانی دو تیم به سمت همدیگر رفتند و به خوش و بش پرداختند. پیام در این بازی کار را از روی نیمکت تیمش آغاز کرد ولی علیپور در ترکیب اصلی به میدان رفت.

اما اتفاقات عجیب این بازی از دقیقه 31 آغاز شد. پس از اینکه یک خطای پنالتی به سود پورتیموننزه به دست آمد، کارلینهوس هافبک برزیلی پشت این ضربه ایستاد. او موفق به فریب پائولو ویکتور گلر ماریتیمو شد و در حالیکه تعادلش را از دست داده بود، توپ را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر