محمد صلاح به دنبال توپ طلا | محمد صلاح و توپ طلا |

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول فاش کرد رویای بردن جایزه توپ طلا را در سر دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح نقشی کلیدی در ترکیب لیورپول برای بازگشت به دوران اوج و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در فصول اخیر ایفا کرده است. این ستاره مصری در زمینه کسب جوایز فردی در فصول گذشته نیز موفق بوده و جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس و دو کفش طلای لیگ برتر را نیز به دست آورده است. اما در سال های اخیر نامی از محمد صلاح در بین برندگان جایزه توپ طلا نبوده و البته امسال او به جمع سه نامزد نهایی جایزه مرد سال فیفا راه یافته است. حالا محمد صلاح در مصاحبه ای از اهداف و رویاهای خود در مورد توپ طلا پرده برداشته است.

محمد صلاح گفت: "اگر از من بپرسید که آیا دریافت جایزه توپ طلا انگیزه‌ای برای من در مسیر تبدیل شدن به بازیکن امروزی بوده، پاسخ من مثبت خواهد بود. من واقعا نمی توانم دروغ گفته و اعلام کنم تا امروز به دریافت این جایزه فکر نکرده ام. بله، من در ذهن خود به این موضوع فکر می کنم. من می خواهم روزی تبدیل به بهترین بازیکن جهان شوم، اما حتی اگر هرگز جایزه توپ طلا را از آن خود نکنم نیز زندگی خوبی خواهم داشت. در حال حاضر شرایط من مساعد بوده و همه چیز خوشایند است.

البته در مقطع فعلی اهدافی در ترکیب تیم ملی مصر نیز دارم. من می خواهم یک بار دیگر حضور در رقابت های جام جهانی را تجربه کرده و البته در تورنمنت جام ملت های آفریقا نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم."

 

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر