محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول این تیم را در مسابقه حساس مقابل چلسی همراهی خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کابوس آغاز جام ملت های آفریقا در بحبوحه حساس ترین روزهای لیگ برتر برای لیورپول و یورگن کلوپ شروع شده و این تیم برای چند هفته سه ستاره مهم خود شامل محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا را در اختیار نخواهد داشت. مرسی سایدی ها در حال حاضر با سه امتیاز فاصله با منچسترسیتی صدرنشین در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارند و به زودی تیم یورگن کلوپ در مسابقه ای تعیین کننده در لندن به مصاف چلسی رده سومی خواهد رفت.

اما به نظر می رسد باشگاه لیورپول با فدراسیون فوتبال مصر در مورد حضور محمد صلاح در اردوی مرسی سایدی ها قبل از آغاز رقابت های جام ملت های آفریقا به توافق رسیده است. بدین ترتیب این ستاره مصری روزهای ابتدایی اردوی تیم ملی کشورش را از دست داده و بعد از جدال حساس لیورپول در مقابل چلسی در استمفوردبریج به جمع بازیکنان تیم ملی مصر اضافه خواهد شد.

بر اساس این توافق کارلوس کی روش، سرمربی باتجربه و پرتغالی مصر در فاصله چند روز مانده به آغاز تورنمنت نیز محمد صلاح را در اختیار نخواهد داشت و او تقریبا یک هفته مانده به شروع مسابقات به اردوی تیم ملی ملحق می شود.

لیورپول در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال سنگال در خصوص حفظ سادیو مانه و نبی کیتا تا پایان دیدار برابر چلسی در اردوی خود است، اما هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است. بدین ترتیب حتی در صورت رسیدن تیم ملی مصر به فینال رقابت های جام ملت های آفریقا، محمد صلاح و دیگر بازیکنان آفریقایی لیورپول دو بازی لیگ برتری این تیم را از دست خواهند داد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر