سایت شماره یک:

نبشی یک پروفیل است که سطح مقطع آن به صورت دو ضلع عمود برهم می‌باشد. این محصول یکی از مهمترین مصالح و پروفیل‌ها در صنعت ساخت و ساز می‌باشد. از آن به صورت مرکب یا مجزا در ساختمان سازی، برنامه‌های عمرانی و مصارف صنعتی استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ثامن تجارت، مهمترین مشخصه شناخت انواع نبشی، اندازه بال‌ها و ضخامت آن‌هاست. به روزترین قیمت نبشی 4، 5، 3 و 6 سبک تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوسانانت بازار می‌باشد که قصد داریم تا شما خریداران انواع نبشی را با آن‌ها آشنا کنیم.

بی شک بهترین سامانه خرید و فروش و مشاهده قیمت روز نبشی 4 سبک، ثامن تجارت است. جهت بررسی قیمت انواع آهن‌آلات و انواع نبشی 4، 5، 3 و 6 سبک و سنگین با جدول وزنی کامل به آدرس  samentejarat.com مراجعه کنید.

نبشی چیست؟

نبشی از جمله پروفیل‌های ساختمانی و صنعتی است که در انواع گوناگون با جنس‌های متنوع در بازار وجود دارد. پروفیل به معنی یک قطعه ثابت در اندازه مشخص است. نبشی ینز یک قطعه ثابت بوده که موجب اتصال دو سطح متفاوت با همدیگر می‌شود. از مهم‌ترین مشخصه این نوع مقاطع می توان به لبه‌های آن اشاره کرد. بیشتر نبشی‌ها دارای دو ضلع با اندازه مساوی و با زوایه 90 درجه است و شکل ظاهری آن به صورت L سه بعدی می‌باشد. وزن نبشی‌ها به اندازه و ضخامت آن مرتبط است که تمامی این عوامل در قیمت نبشی سبک 4، 5، 3 و 6 تاثیرگذار است.

نبشی ها به دو شکل فابریک و پرسی تولید می شوند. نبشی آلومینیومی برای ساخت دارای دو مشخصه اصلی است که عبارت اند از سایز بال و ضخامت نبشی. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این که نبشی آلومینومی ثامن تجارت چیست؟ کلیک کنید.

کاربرد نبشی‌ها در صنایع گوناگون!

به طور کلی نبشی‌ها از مهم ترین مقاطعی می‌باشند که در ساختمان سازی و صنایع نبشی مصرف می‌شود و کاربردهای گوناگون دارد. از جمله آن می‌توان به کاربرد آن در عضو بادبند، ساخت خرپا، سازه‌های LSF دکل‌های انتقال نیرو و انواع گوناگون قاب‌های فلزی استفاده شده در تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات اشاره کرد. اما این نوع استفاده‌ها به این موارد ختم نمی‌شود و به مصارف زیر نیز کاربرد دارد:

نبشی کشی ساختمان با هدف مهار دیوارهای سفالی و دیوارهای بتن آرمه؛

استفاده در چارچوب ساده در و پنجره؛

استفاده از نبشی لقمه برای اتصالات تیرآهن به بیم‌ها در ساختمان؛

تولید ستون‌ها و خرپاهای استفاده شده در اسکلت فلزی؛

تولید قفسه‌های آهنی و فلزی؛

تولید لوله در نیروگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و خطوط لوله؛

تولید پایه برای تجهیزات ترافیکی؛

سینی‌های کابل برقی.

معرفی تولید کننده‌های نبشی در ایران

هر یک از کارخانه‌های تولید نبشی در سطح کشور به تولید انواع نبشی با کیفیت، برند و استاندارهای گوناگون می‌پردازند؛ که موجب تاثیر در قیمت نبشی سبک 4، 5، 3 و 6 روزانه می‌شود. محصولات تولیدی آن‌ها در انواع اتصالات سازه‌های فلزی مصرف می‌شود و به صورت لقمه و شاخه در پروژه‌های ساخت و ساز گوناگون استفاده می‌شود. در ادامه کارخانه‌های تولیدکننده انواع نبشی را معرفی کرده‌ایم.

نبشی تهران

نبشی زنجان

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

آریان فولاد: تولیدکننده انواع مقاطع فولادی و شمش های ساختمانی و آلیاژی

فولاد کوهپایه: تولیدکننده مقاطع سبک و نیمه سنگین فولادی که جدای از نبشی به تولید ناودانی، سپری، ریل چرثقیل، چهار گوش و تسمه نیز مشغول است.

ذوب آهن اصفهان: بزرگ‌ترین تولیدکننده نبشی در ایران و اصفهان

عوامل موثر بر قیمت نبشی سبک 4، 5، 3 و 6 روزانه در بازار

آهن و اجزای مربوطه به آن در ساختمان سازی به صورت مستقیم تحت تاثیر تورم، نرخ مواد اولیه و نوسانات بازارآهن است. در ضمن قیمت نبشی گالوانیزه و سبک در ایران تحت تاثیر قیمت جهانی آهن‌آلات و ارز است و تمامی این عوامل بر قیمت روز نبشی و قوطی اثر گذاشته و موجب افزایش و یا کاهش خرید آن می‌شود. به همین دلیل شما باید برای خرید انواع نبشی به طور روزانه از مرکزی معتبر و ارزان قیمت آن را بررسی کنید.

در این میان مجموعه بازرگانی ثامن تجارت از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش و تامین جامع از انواع آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی و همچنین انواع تفلون و پلیمر آغاز کرده است. قیمت نبشی 4 سبک، در سایت ثامن تجارت مطابق با آخرین قیمت اعلام شده در بازار بروزرسانی می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به جدولی که مربوط به هر کارخانه است؛ از قیمت روز نبشی در اندازه‌های مختلف آگاه شوید. محصولات مربوط به هر برند در جدول‌های مجزا قرار گرفته است. به عنوان مثال برای پیدا کردن قیمت نبشی ناودانی آسانسور، تنها کافی است که به لیست مربوط به آن مراجعه کنید. قیمت انواع نبشی شکفته مشهد، آریان فولاد، ناب تبریز و همچنین قیمت نبشی 4 سبک سپاهان اصفهان و ... در این صفحه به راحتی قابل مشاهده است که می‌توانید جهت دریافت مشاوره برای خرید بهتر با کارشناسان ثامن تجارت به آدرس اینترنتی  https://samentejarat.com  در ارتباط باشید.

منبع : isnair

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر