بیت کوین| پیش بینی بیت کوین

داده های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Kaiko نشان می دهد که حجم معاملات بیت کوین به روبل، روز شنبه به بالاترین سطح خود در سال جاری افزایش یافت.

سایت شماره یک:

در همین حال، به نظر می‌رسد که اکثر حجم معاملات کریپتو به روبل با استیبل کوین تتر انجام می‌شود.

بر اساس گزارش کایکو، جفت‌های معاملاتی بیت‌کوین روبل در ۵ مارس رشد بیشتری را با "قدرت" تجربه کردند. میانگین حجم مبادلات تراکنش روبل بیت کوین در بایننس در ۲۴ فوریه، زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرد، به بالاترین حد در ۱۰ ماه اخیر یعنی تقریباً ۵۸۰ دلار رسید.

اندرو تو، مدیر توسعه کسب و کار شرکت تجارت الگوریتمی رمزارز Efficient Frontier، گفت: «شاید بیشتر سرمایه‌گذاران روسی به دنبال خروج از قرار گرفتن در معرض سقوط روبل باشند. اگرچه از نظر فنی، تحریم‌های دلاری آمریکا احتمالاً نمی‌تواند به طور واقع بینانه برای دارندگان تتر اعمال شود، من تصور می‌کنم که برخی افراد صرفاً اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام می‌دهند.»

تجارت بیت کوین روسیه تنها به عنوان کسری از حجم کل بیت کوین در سطح جهان به حساب می آید. میانگین حجم معاملات روزانه بیت کوین بین ۲۰ تا ۴۰ میلیارد دلار متغیر است. کایکو گفت: در ۵ مارس، کل حجم معاملات BTC/RUB حدود ۱۴.۲ میلیون دلار بود.

طبق خبرنامه Kaiko مورخ ۷ مارس، تنها سه صرافی جهانی ارزهای دیجیتال، Binance، Yobit، و LocalBitcoins، جفت‌های مبادله رمزارزها را به روبل ارائه می‌کنند.

در حالی که صرافی‌هایی از جمله بایننس و کوین‌بیس گفته‌اند که روس‌های معمولی را از استفاده از خدمات خود منع نمی‌کنند، تلاش‌های فزاینده‌ای برای مسدود کردن کاربران مرتبط با افراد و نهادهای تحریم شده صورت گرفته است. به عنوان مثال، کوین بیس گزارش داد که بیش از ۲۵۰۰۰ آدرس مرتبط با لیست تحریم را مسدود کرده است.

کارولین بولر، مدیر اجرایی صرافی استرالیایی BTC Markets، گفت که شرکت او نهادهای روسی را که تحت تحریم هستند مسدود می کند.

تلاش‌ها برای قطع دسترسی به رمزارزها به دنبال تحریم های گسترده اعمال‌شده بر روسیه توسط ایالات متحده و متحدانش، از جمله ممنوعیت برخی بانک‌ها از سیستم سوئیفت که مؤسسات مالی در سراسر جهان را به هم متصل می‌کند، صورت می‌گیرد. این اقدامات همچنین بر نقش مهمی که دارایی‌های دیجیتال در تضاد امنیت جهانی ایفا می‌کنند، تأکید می‌کند.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری ناشر تتر USDT، در ۴ مارس در توییتر گفت که USDT، به عنوان یک استیبل کوین متمرکز، "باید با الزامات مقامات مرکزی مطابقت داشته باشد."

قیمت بیتکوین بر اساس روبل رکورد قیمتی جدیدی ثبت کرد

به دلیل افت شدید ارزش روبل قیمت بیت کوین در روسیه رکورد قیمتی نوامبر ۲۰۲۱ را شکست و در حال حاضر قیمت هر بیت کوین ۴۹۰۰۰۰۰ روبل است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر