قتل

مرد میانسالی که متهم است همسرش را با اصابت ضربه تبلت به سرش به قتل رسانده، مدعی است ارواح مرتکب جنایت شده‌اند، ادعای متهم در حالی مطرح می‌شود که پسرش شاهد حادثه بوده است.

سایت شماره یک:

ساعت ۲۳و۳۰ شامگاه یکشنبه ۲۲ اسفند قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری حکیمیه از مرگ مشکوک زن جوانی در خانه اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که طبقه اول ساختمان مسکونی بود با جسد زن جوانی روبه روشدند که به طرز مرموزی به کام مرگ رفته بود. شوهر زن فوت شده گفت: در زمان حادثه من خانه نبودم وقتی به خانه آمدم دیدم همسرم روی زمین افتاده و صورتش کبود شده است. به سرعت با اورژانس تماس گرفتم و از آن ها درخواست کمک کردم. پزشک و اورژانس پس از اینکه به خانه مان آمد و همسرم را معاینه کرد و اعلام کرد که همسرم فوت کرده است. نخستین بررسی ها نشان داد زن فوت شده صاحب دو پسر پنج ساله و ۱۷ ساله است که از مدتی قبل با شوهرش اختلاف داشته و گاهی هم درگیر می شدند. از سوی دیگر در تحقیقات میدانی مشخص شد همسایه ها همیشه صدای درگیری زن فوت شده و شوهرش را می شنیدند و شب حادثه هم صدای فریاد های آن ها را شنیده اند.

حرف های پسر خانواده

از آنجایی که مرگ زن جوان مشکوک به نظر می رسید، مأموران پلیس در ادامه از فرزندان وی تحقیق کردند. پسر پنج ساله در شوک بود و توان حرف زدن نداشت، اما برادر ۱۷ ساله وی درباره حادثه گفت: من حمام بودم که صدای درگیری و مشاجره لفظی پدر و مادرم را شنیدم وقتی از حمام بیرون آمدم آن ها هنوز با هم جر و بحث می کردند که ناگهان درگیری آن ها بالا گرفت و پدرم به شدت عصبانی شد و با تبلت ضربه محکمی به سر مادرم زد. مادرم بلافاصله روی زمین افتاد و صورتش کبود شد که پدرم ترسید و با اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک کرد، اما پزشک اورژانس پس از معاینه اعلام کرد که مادرم فوت کرده است.

بازداشت شوهر

با به دست آوردن این اطلاعات مأموران پلیس از شوهر زن جوان دوباره تحقیق کردند. متهم با ا نکار جرم خود در ادعایی جدید گفت: چند سال قبل با خواهرم اختلاف پیدا کردم و آن ها هم همسر و فرزندانم را اذیت و آزار می کردند.

از طرفی هم همسرم عصبی بود و همیشه استرس داشت تا اینکه از طریق زن دیگری با یک رمال آشنا شد. زنی که رمال را معرفی کرده بود به همسرم گفته بود رمال می تواند مشکل اعصاب و روان او را درمان کند و همسرم بارمال رفت و آمد داشت. چند وقتی بود همسرم می گفت در خانه ارواح می بیند که او را اذیت می کنند و رمال گفته بود که آن ارواح مادر و خواهر من هستند که او را اذیت می کنند. به همسرم گفته بود که خواهر و مادرم او را جادو کرده اند و این دو روح از طرف آن ها برای آزار و اذیت او مأمور شده اند. وی در پایان گفت: پسرم دروغ می گوید که من با تبلت به سر همسرم زدم و باعث مرگ شدم، چون زمان حادثه من در خانه نبودم و وقتی آمدم دیدم همسرم در حالی که صورتش کبود است، روی زمین افتاده است و من بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما همسرم فوت کرد. من احتمال می دهم که ارواح همسرم را به قتل رسانده اند. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه متهم برای تحقیقات فنی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

همچنین بازپرس جسد را برای انجام آزمایشات لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاد و به مأموران پلیس دستور داد از همسایه ها و افراد مطلع درباره این حادثه تحقیق کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر