نفیسه روشن که این روزها مدام در حال خودنمایی با شوهر جانش است اینبار از شغل همسر و البته کلینیک تازه تاسیس شده خودش رونمایی کرد.

سایت شماره یک:

نفیسه روشن از بازیگران معروف کشور می باشد که سال هاست نقش آفرینی او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم که همیشه هم نقش دختر و یا زنی مثبت و مظلوم را داشته است چرا که چهره خانم بازیگر این گونه نقش ها را طلب می کند، درست برعکس خانم رویا نونهالی که به دلیل میمیک صورت و نحوه بازی که دارند همیشه نقش های منفی را به بهترین شکل بازی کرده اند.

 نفیسه روشن از سلاطین حواشی نامنظمه که اگه مدتی ازش خبری نشه و جنجالی به صدا درنیاد باید نگرانش شد! خانم بازیگر به چند ماهی می شود که برای بار دوم ازدواج کرده اما هنوز به طور کامل حاجی جان رو به کاربران معرفی نکرده است. خب از اونجایی که نمیشه خوشبختی رو نشون نداد خانم روشن نیز فیلم و عکس هایی از آقای شوهر میزاره اما به گونه ای که شاید چندان متارف نباشد! در ادامه بیشتر درموردش صحبت خواهیم کرد.

از این ها که بگذریم نفیسه روشن در چند ماه اخیر بیش از پیش مورد قضاوت قرار گرفت که البته مقصر خود نیز بود چرا که چندباری کاربران رو قلقلک داد و حاشیه هایی برای خود ساخت و در نهایت ناراحت هم شد! خانم بازیگر در این چند ماه بارها تصاویر خود را از شمال کشور منتشر کرد اما خیلی ها در این فکر بودند که وی برای سفر رفته تا اینکه نفیسه روشن با انتشار استوری ای همه را سورپرایز کرد و از سالن زیبایی تازه افتتاج شده اش رونمایی کرد. اما خب مثل همیشه این بازیگر معروغ نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و تیکه ای هم به برخی انداخت!

نفیسه روشن

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر