بیت کوین| پیش بینی بیت کوین

فروشگاه زنجیره ای استرالیایی شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال می کند.

سایت شماره یک:

فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ On The Run (OTR) به زودی پشتیبانی از پرداخت‌های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در تمام شعبه های خود در استرالیای جنوبی فعال می‌کند.

مشتریان به زودی می توانند هزینه سوخت را در ۱۷۰ ایستگاه خدمات واقع در ایالت بپردازند که شامل مناطق روستایی و کلان شهرها می شود. OTR همچنین چندین شعبه در ویکتوریا افتتاح کرده است، اما مشخص نیست که آیا پرداخت های رمزنگاری در آنجا در دسترس خواهد بود یا خیر.

 

سایر برندهایی که در کنار فروشگاه‌های OTR فعالیت می‌کنند، مانند Subway و Oporto، همچنین می‌توانند روش پرداخت جدید را فعال کنند، بنابراین به مشتریان اجازه می‌دهند غذا و نوشیدنی را با تعداد زیادی ارز دیجیتال خریداری کنند.

 

انتظار می‌رود این اقدام پذیرش ارزهای دیجیتال در استرالیا را تسریع کند.

بر اساس یک نظرسنجی اخیر که توسط فایندر منتشر شده است، تقریباً ۱۸ درصد استرالیایی ها دارای ارزهای دیجیتال هستند. این کشور سومین نرخ بالای پذیرش را در جهان دارد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، دولت استرالیا نیز در حال حاضر در حال کار بر روی یک چارچوب نظارتی قوی ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از تلاش خود برای بازنگری سیستم پرداخت این کشور است.

پر کردن ماشین خود با بیت کوین چیز جدیدی نیست. یک پمپ بنزین مستقر در کلرادو از اوایل سال ۲۰۱۴ شروع به پذیرش بزرگترین ارز دیجیتال جهان کرد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، فروشگاه بزرگ آمریکایی Sheetz همچنین امکان پرداخت با بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با همکاری استارت آپ فلکسا(Flexa) تحت حمایت جمینای فراهم کرده است.

آگوست گذشته، چندین اپراتور کیوسک ارزهای دیجیتال با Circle K شریک شدند تا دستگاه های خودپرداز بیت کوین را در سراسر نیویورک نصب کنند.

ابزار بیت کوین به پرداخت در بخش انرژی محدود نمی شود. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، غول نفتی ExxonMobil شروع به اجرای آزمایشی برای تبدیل گاز فلر به انرژی برای استخراج بیت کوین کرده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر