قیمت دلار| قیمت دلار در بازار

دلار در صرافی ملی با افزایش ۰.۱۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۵,۳۳۳ تومان معامله شد.

سایت شماره یک:

دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۱ تومان افزایش، ۲۵,۱۷۹ تومان نرخ گذاری شد.

دلار در سامانه سنا با افزایش ۰.۰۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۵,۳۰۶ تومان معامله شد.

دلار کانادا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۳۴ تومان کاهش، ۲۲,۰۷۲ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۵,۳۰۲ (بیست و پنج هزار و سیصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱۲ درصدی به ۲۵,۳۳۳ (بیست و پنج هزار و سیصد و سی و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۵,۱۵۸ (بیست و پنج هزار و یکصد و پنجاه و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۰۸ درصدی به ۲۵,۱۷۹ (بیست و پنج هزار و یکصد و هفتاد و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۵,۲۹۱ (بیست و پنج هزار و دویست و نود و یک ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۰۵ درصدی به ۲۵,۳۰۶ (بیست و پنج هزار و سیصد و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۲,۱۰۶ (بیست و دو هزار و یکصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۵ درصدی به ۲۲,۰۷۲ (بیست و دو هزار و هفتاد و دو ) تومان رسید.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر