قیمت دلار

دلار تهران در حرکت نزولی خود در هفته قبل، پس از برخورد به محدوده حمایتی نیمه کانال ۲۷ هزار تومانی در روز پنجشنبه متوقف شد و به حمایت شکسته شده خود پولبک زد.

سایت شماره یک:

محدوده ۲۷۸۰۰ تومانی دلار تهران به عنوان حمایت مهمی در مسیر صعودی بود که دلار تهران پس از شکست آن در روز پنج شنبه، دیروز دوباره به سمت آن حرکت کرد. در صورتی که دلار تهران بتواند امروز و فردا را بالای این محدوده بماند احتمال رشد در بازار ارز بیشتر خواهد شد ولی در صورتی که دلار تهران این محدوده را از دست بدهد احتیاط در معاملات افزایش خواهد یافت.

روز جمعه واعظ مدیر پروژه ایران در  گروه بین المللی بحران در مصاحبه خود به لارا روزن روزنامه نگار آمریکایی گفته است: فضای سیاسی برای ارائه یک پیشنهاد جدید در چند هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. این بدان معناست که ایران یا به توافق می رسد و سپاه در لیست FTO باقی می‌ماند یا توافقی نخواهد داشت. او اعلام کرده که بعید می داند ایران از خواسته خود عقب نشینی کند.

با افزایش بدبینی نسبت به حصول توافق، قیمت معاملاتی در بازار ارز افزایش یافت.

معامله گران بازار ارز روز گذشته می گفتند با دلار هرات بالای ۲۷۰۰۰ تومان دلار تهران بالای ۲۸ هزار تومان معامله خواهد شد.‌ دلار هرات امروز در قیمت ۲۷۳۳۰ تومان معامله شد. 

با تثبیت دلار هرات در بالای کانال ۲۷۰۰۰ تومان، دلار تهران امروز صبح با افزایش ۲۰۰ تومانی در قیمت ۲۸۱۰۰ تومان معامله شد.

دلار در بازار متشکل امروز در قیمت ۲۵۵۵۸ تومان به فروش رسید. اختلاف قیمت دلار آزاد و بازار متشکل به حدود ۲۴۵۰ تومان رسیده است.

حواله دلار نیما با ۵۶ تومان کاهش نسبت به روز قبل، ۲۴۶۶۰ تومان فروخته شد. بررسی رفتار قیمتی حواله نیما در آینده میتواند تعیین کننده جهت حرکت دلار در بازار باشد.

سکه امامی امروز صبح با دو پله افزایش در قیمت ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. افزایش حباب سکه امامی و کاهش حباب ربع سکه و نیم سکه نشان می دهد که تقاضا برای تمام سکه افزایش یافته است.

هر گرم طلای هجده عیار در محدوده سقف قیمتی سالانه خود قرار دارد که تحلیلگران معتقدند با توجه به افزایش قیمت اونس و انتظارات مثبت از طلای جهانی، در صورت پیشروی دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی، طلای هجده عیار میتواند سقف سالانه خود را بشکند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر