دریافت وام| دریافت وام بدون ضامن

بانک صادرات ایران به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک و برای تنوع بخشی به سبد محصولات خود در قالب طرحی به نام «کارا» تا سقف 2 میلیارد تومان به بنگاه‌های واجد شرایط وام اعطا می‌کند. این تسهیلات جزو وام‌های کم بهره است.

سایت شماره یک:

این مجموعه طرح کارا را به منظور حل مشکلات جاری بنگاه‌های کوچک و متوسط و همچنین حمایت از استمرار تولید و افزایش سطح اشتغال تبیین کرده است. بنگاه‌های کوچک و متوسطی که برای تامین سرمایه مجموعه خود دچار مشکل هستند می‌توانند از طرح تسهیلاتی کارای بانک صادرات بهره ببرند. نرخ سود وام این طرح 7 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن هم 24 ماه اعلام شده است. این وام به اشخاص و بنگاه‌هایی تعلق می‌گیرد که نیروهای آن‌ها کمتر از 100 نفر باشند و در واقع جزو واحدهای تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط محسوب شوند.

مبلغ اقساط 2 میلیارد تومان وام طرح کارا

این وام به کارفرمایان و کارگاه‌هایی تعلق می‌گیرد که دارای مجوز فعالیت و حساب جاری بدون دسته چک در یکی از شعب بانک صادرات باشند. ضمنا فعال بودن واحد تولیدی، عدم شمولیت ماده 141 قانون تجارت و داشتن توانایی بازپرداخت منقاضی هم از دیگر ویژگی‌هایی است که برای پرداخت این وام مورد توجه بانک صادرات قرار دارد و متقاضی باید آن را داشته باشد.

در صورتی که بانک با توجه به شرایط متقاضی و دیگر عوامل مذکور، مبلغ 2 میلیارد تومان وام را با نرخ 7 درصد را به مشتری اعطا کند و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم همان 24 ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برای وی 89 میلیون و 545 هزار و 158 تومان خواهد بود. سود کل این مبلغ وام نیز 149 میلیون و 83 هزار و 797 تومان اعلام شده است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر