اگر هنوز چیزی در مورد این هتل معروف در چالوس نشنیده اید یا علاقمندید که بیشتر با این هتل پنج ستاره آشنا شوید با ما همراه باشید.

سایت شماره یک:

هتل هایت نمک آبرود هتل معروف در جاده چالوس است.اگر می خواهید به مکان لاکچری در جاده چالوس بروید ما هتل هایت نمک آبرود را به شما معرفی می کنیم.نام هتل هایت نمک آبرود  به هتل پارسیان آزادی خزر تغییر یافت.هتل هایت نمک آبرود  در سال ۱۳۴۷ با سرمایه گذرای بانک افتتاح شد که در زمان خود جزو پنج هتل برتر دنیا بود.با ما با هتل هایت نمک آبرود همراه باشید.

آشنایی با هتل هایت نمک آبرود

هتل پارسیان خزر در شهر چالوس و روبروی شهر توریستی نمک آبرود قرار دارد، موقعیت خاص هتل هایت شرایط خاصی را برای این هتل پنج ستاره در چالوس ایجاد کرده است ، هتلی ساحلی با منظره ساحل و دریا در سمت شمال و منظره جنگلی و پارک جنگلی بنفشه برای اتاق های جنوبی هتل جلوه و ابهت خاصی را برای هتل پارسیان خزر ایجاد کرده است.

هتلی با معماری بی نظیر که در طراحی جلوه باشکوهی را از این هتل به نمایش می گذراد ورودی هتل لابی و پذیرش است که از طریق دو آسانسور شیشه ای به اتاق ها دسترسی دارند و برای رفتن سالن بازی و بازارچه هتل از سالن همکف دسترسی فراهم می باشد.

رویایی که این هتل برای خود در سر داشت برنامه ای توریستی بی نظیری بود که این هتل را در دنیا بی نظیر می ساخت که هیچ وقت به سرانجام نرسید، شما می توانستید از هتل ساحلی خود سوار بر تله کابین شوید از روی پارک جنگلی بنفشه عبور کنید ، از خیابان سوار بر کابین بگذرید و خود را بالای قله مدوبن ببینید که منظره ای بی نظیر از دریا و جنگل را پیش روی شما قرار داده است. به هر حال فرصت تبدیل شدن و یکپارچه شدن هتل هایت و شهر نمک آبرود روی نداد و این دو به عنوان دو پروژه گردشگری مجزا از یکدیگر در حال فعالیت هستند.

هتل هایت نمک آبرودتصویر امروزمان هم با نوشتاری کوتاه است و احتمالا مربوط به سال ۱۳۵۳ یا ۱۳۵۲ است و بسیار نایاب تصویر به سالهای دور و ساخت هتل هایت چالوس است و متاسفانه منبع تصویر مشخص نیست که کجاست اما خالی از لطف نیست دیدنش و دیوار های برشی اش (بتن آرمه) که در حال اجراست که حکایت از مقاومت بنا در مقابل نیروهای جانبی دارد.

اما بد نیست بدانیم که شرکت طراح هتل هایت چالوس بناهای ارزنده دیگری چون هتل لاله طهران و هتل شایان کیش را هم در پرونده کاری خود دارد

هتل پارسیان آزادی چالوس دارای ۳۸۶ تخت خواب که با ۱۵۳ اتاق و ۱۷ سوییت برای خدمت رسانی آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. که این هتل دارای ۱۶۷ باب اتاق و سوئیت است که از این تعداد ۲باب سوئیت رویال، ۳ باب سوئیت لاکچری، ۱۰باب سوئیت جونیور و ۱۴۶ باب اتاق ۲و۳ تخته رو به دریا و جنگل است.

امکانات هتل هایت نمک آبرود

از امکانات این هتل پنج ستاره لوکس به رستوران صدف ، کافی شاپ ، چشم انداز ، فست فود ، سالن‌های سمینار الماس ، آریانا و مروارید می‌باشد.

در سمت ساحل و فضای بیرونی هتل پارسیان امکاناتی چون : کافی شاپ، آلاچیق، بوفه زمین تنیس، سونا، جکوزی، شهر بازی، بازارچه، پیست کارتینگ، دوچرخه سواری ، باند فرود هلی کوپتر ، اسکله قایق سواری و جت اسکی وجود داره که کاملاً میتونه یک روز کامل تو این هتل لوکس در چالوس خوش بگذرونید.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • قانون کنسلی هتل هایت نمک آبرود به چه صورتی است؟
    در صورت درخواست ابطال رزرو در کمتر از 48 ساعت قبل از ورود مهمان، مشمول 70% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. درخواست ابطال رزرو بین 48 ساعت لغایت 5 روز قبل از ورود مهمان، مشمول 50% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. درخواست ابطال رزرو بین 6 لغایت 10 روز قبل از ورود مهمان، مشمول 30% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. درخواست ابطال رزرو بین 11 لغایت 20 روز توسط مهمان، مشمول 20% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. در ایام پیک : درخواست ابطال رزرو در کمتر از 30 روز قبل از ورود مهمان، مشمول 100% جریمه خواهد بود.
  • آدرس هتل هایت نمک آبرود کجاست؟
    آدرس هتل هایت نمک آبرود چالوس، نمک آبرود، روبه‌روی تله کابین

ارسال نظر