سایت شماره یک:

 

 

 

نبشی چیست ؟

نبشی پروفیلی است که سطح مقطع آن بصورت دو ضلع عمود برهم بوده و یکی از مهم ترین مصالح و پروفیل های ساختمانی به شمار می رود که به صورت مرکب و تنها در پروژه های عمرانی, ساختمانی و نیز صنعتی استفاده می گردد. نبشـی ها با ۲ مشخصه اندازه بال ها و ضخامت شناخته می شود .

مقطع نبشی با دو ظلع عمود بر هم، در دو نوع فابریک و پرسی وجود دارد که نبشی فابریک، از همان ابتدا و در ریخته‌گری به شکل قالب نبشی درمی‌آید ولی نبشی پرسی با خم کردن ورق به شکل این مقطع در ابعاد دلخواه، تبدیل می‌شود. نبشی‌ را معمولا با دو مشخصه طول بال، بر حسب سانتی‌متر و ضخامت، بر حسب میلی‌متر، دسته بندی می‌کنند، برای مثال: نبشی 4-5 به معنی نبشی بال مساوی، با طول بال 5 سانتی‌متر و ضخامت بال 4 میلی‌متر است که به صورت نبشی 50 * 50 * 4 هم نمایش داده می‌شود.

 

قیمت نبشی

نبشی ، یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی برای ساختمان‌سازی است که در مواردی مثل ساختن کرمیت و خرپا ، اتصال قسمت‌های فلزی به یکدیگر و ساختن ستون کاربرد دارد . قیمت نبشی، از مهم‌ترین مواردی است که هنگام برآورد بودجه ساختمان‌ سازی باید به آن توجه کرد، زیرا معمولا پروژه‌های بزرگ به تعداد زیادی نبشی نیاز دارند. بنابراین ، کوچک‌ترین نوسان در قیمت این محصول، تأثیر به‌سزایی روی قیمت تمام شده پروژه دارد ، از این روز توصیه می شود برای اطلاع از قیمت لحظه ای با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید :  ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵    

 

2

سپری چیست ؟

سپری های آهنی از آن دست مقاطع فولادی می باشند که در عین سادگی در ساخت و ساز بسیار پرکاربرد می باشند. این محصول فولادی در دسته پروفیل های باز قرار می گیرد که شکلی شبیه به T دارد و اصطلاحا در زبان انگلیسی به آن IRON TRIPETALOUS می گویند. لبه های این محصول به دو صورت لبه تیز و لبه گرد می باشد.

 

در سازه هایی که معمار قصد استفاده از مصالح سنتی از قبیل آجر و سیمان را ندارد و در عوض به نور و پنجره نیاز دارد سپری آهنی می تواند انتخاب خوبی باشد. مثلا در ساخت سازه های گلخانه ای و به ویژه در سقف سازه که بهتر است از سیمان استفاده نشود سپری آهنی انتخاب خوبی است و نقش خوبی به عنوان باربر و تکیه گاه اصلی دارد. استفاده از این محصول علاوه بر افزایش مقاومت سازه و عدم نیاز به استفاده از مصالح سنتی نیازی به استفاده از دیگر مقاطع فولادی از قبیل پروفیل های آلومینیوم و یا اتصالات نیست که مجدد این مورد هم در کاهش هزینه ها موثر است. قیمت اتصالات سپری آهنی نسبت به قیمت پروفیل کمتر بوده به همین دلیل این مقاطع برای مصرف کننده دارای صرفه اقتصادی هستند .

 

 

قیمت سپری

قیمت سپری 3 و 4 در طول 6 متر که سایزهای محبوب این پروفیل به حساب می‌آیند به صورت جداگانه برای هر برند در هر روز اعلام می‌شود. البته در نظر داشته باشید که برش 12 نیز در بازار موجود است که البته از محبوبیت کمتری برخوردار است.

 

از پرکاربردترین سایزهای سپری می‌توانیم به سپری 3، 4 و 6 آن اشاره کرد که جزو محبوب‌ترین محصولات در بازارآهن به شمار می‌آیند. قیمت روز سپری 3، 4، 6 و … بیشتر بر اساس مشخصات فنی آنها، کارخانه ارائه دهنده و نرخ دلار محاسبه می‌شود.

 

 

3

 

ناودانی چیست ؟

یکی از انواع پروفیل های فولادی با مقطع باز، که معمولا شکل ظاهری آن به صورت U یا C است و در صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی، خودروسازی، احداث پل و… کاربرد دارد، ناودانی، است. این محصول، در دو نوع و استاندارد UPN و UPE توسط صنایع و کارخانجات فولادی تولید و در بازار آهن آلات عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. قیمت روز ناودانی، به طور ویژه به عواملی مانند: نوع، ضخامت، سایز، برند تولیدی، نرخ دلار و… بستگی دارد و از آنجاکه یک مقطع پرمصرف است، اطلاع از نرخ روزانه آن برای خریداران اهمیت دارد .

 

قیمت ناودانی

قیمت ناودانی را عواملی همچون وزن، جنس، نوع، طول، استاندارد، شناسه محصول و کارخانه تولیدکننده آن تعیین می‌کند. سایز و جنس ناودانی، قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا، ارزش سوخت، انرژی و نوسانات بازار هم بر قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند. قیمت مواد اولیه، نرخ تورم، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و قیمت جهانی فولاد هم سایر عوامل موثر بر قیمت ناودانی هستند . به علت نوسانات بازار برای استعلام قیمت لحظه ای توصیه می شود با کارشناسان فولادین در تماس باشید : 02171057155

 

خرید آنلاین آهن آلات از فولادین

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ، دریافت مشاوره ، خرید انواع آهن آلات با کارشناسان فروش فولادین در تماس باشید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه نخست وبسایت وارد نموده تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس حاصل نمایند .

 

 

 

Fuladin.com فولادین خرید آنلاین آهن

02171057155 مشاوره فروش :

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر