در سازه ها و چهارچوب های موقتی که با اهداف مختلفی در ساختمان سازی یا مرمت بناهای گوناگون بنا می شوند، داربست یا اسکافلد گفته می شود. این سازه ها به منظور حفاظت از عابران در برابر ریزش مصالح در حین اجرای پروژه های عظیم ساختمانی، فراهم ساختن امکان دسترسی ساده تر کارگران به بخش های مختلف ساختمان و ... مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی کاربرد اسکافلد ها تنها به ساخت یا مرمت بناها محدود نمی شود. این سازه ها در هر جایی که از ارتفاعی بیش از دو متر برخوردار بوده و نیاز به بازسازی، نورپردازی، نصب بیلبورد یا تابلوهای تبلیغاتی و ... دارد، قابل نصب و استفاده می باشند.

سایت شماره یک:

 

در این مقاله در نظر داریم به معرفی انواع اسکافلد‌ها و کاربرد هر یک آنها پرداخته و اطلاعات بیشتری را در اختیار خوانندگان قرار دهیم. پس درصورتی که به این موضوع علاقه مند هستید ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید داربست

داربست ها از به هم پیوستن تیره های چوبی یا میله های فلزی گالوانیزه برپا می شوند. انواع این سازه ها در دسته های زیر قابل طبقه بندی هستند:

داربست لوله فلزی مستحکمی است که امروزه ساختمان سازی بدون آن ناممکن است. فروش داربست با توجه به گسترش فضای مجازی به صورت اینترنتی صورت می پذیرد، داربست ساخت و ساز را بسیار آسان نموده است. با توجه به بازار رقابتی امروزه شاید به سختی بتوان قیمت لوله داربست را به نرخ مناسبی یافت پس خرید آن نیز با چالش های زیادی روبرو می شود؛ از همین رو برای خرید لوله داربست با قیمت مناسب بایستی به کسانی مراجعه کرد که سال ها تجربه فعالیت در زمینه آهن آلات را دارند. فروشگاه صنعتی فولاد رادمهر با سالها تجربه فعالیت در این زمینه بهترین گزینه برای خرید می باشد.

داربست باید تحت نظر افراد متخصص و حرفه‌ای نصب و پرداخته شود تا از هرگونه آسیب جلوگیری کند. این محصول می‌تواند در هنگام بروز خطر، سد محکمی برای جلوگیری از ضربه دیدن افراد باشد. هم‌چنین با نصب دقیق آن می‌توان به زیبایی شهر کمک نمود.جهت اطلاع از آخرین قیمت لوله داربست میتوانید با شماره تلفن 09125595669 تماس حاصل فرمایید.

 

داربست فلزی

از جمله اسکافلد های بسیار پرکاربردی که به وفور در اطراف ساختمان های در حال ساخت دیده می شوند، این نوع سازه ها هستند. قطر لوله های فلزی گالوانیزه مورد استفاده در داربست فلزی معمولا 4.8 میلیمتر بوده که 6 یا سه متری هستند.

 

اسکافلد  معلق

اسکافلد پایه دار

نوع دیگری از سازه های موقت که بیش از 4.5 متر ارتفاع نداشته و بالا رفتن از آنها با نردبان امکان پذیر می شود، اسکافلد پایه دار است. این نوع داربست نباید بیش از سه ردیف داشته باشد.

 

مرکز فروش و اجاره انواع داربست با قیمتی مقرون به صرفه

چنانچه برای انجام عملیات ساختمانی یا بازسازی بنای خود به دنبال یک مجموعه مطمئن و منصف برای خرید داربست و متعلقات مربوط به آن هستید، ما به شما فولاد رادمهر را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه با عرضه.

 

نبشی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

یکی از پروفیل های پرکاربرد نبشی، پروفیل ال یا LNP است. از عمده ترین کاربرد های انواع LNP ها می توان به اشاره کرد:

  •  ساخت انواع خرپا
  • تولید دکل ها و ساخت سازه‌های عظیم انتقال دهنده نیرو، ساختمانی و عمرانی
  • ساخت انواع بدنه و اسکلت فلزی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی
  • ساخت پل های عظیم و اتصال آنها به ستون‌ها و پایه های پل به کمک LNP
  • استفاده از نبشی لقمه در آسانسور سازی
  • استحکام سازی سقف ها و افزایش مقاومت دیوارهای سفالی و جلوگیری از ریزش آنها به کمک LNP

 

 

خرید نبشی

در خرید نبشی باید به  اساس المان های مختلفی قابل طبقه بندی هستند. این محصول از نظر نوع فرآیند تولید در دو دسته فابریک و پرسی جای می گیرد. LNP هایی که از ورق آهن تولید شده و طی عبور ورق نواری از قالب و سرد شدن، فرم دهی می شوند، نبشی پرسی نام دارند. این نوع سازه از زاویه 90 درجه و بال های مساوی تشکیل شده است.

 

نبشی و کاربرد وسیع آن در صنایع

نبشی و کاربرد وسیع آن در صنایع

LNP ها از نظر ظاهری به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی طبقه بندی می شوند. این سازه های پرکاربرد از نظر جنس بدنه در انواع نبشی گالوانیزه و ضد زنگ عرضه می شوند. نوع گالوانیزه این سازه ها به دلیل داشتن پوشش مقاوم، در برابر رطوبت، آّب، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. LNP های ضد زنگ در دو نوع 304 و فولادی T316 تولید و عرضه می شوند. نوع 304 طی فرآیند نورد گرم تولید شده و به دلیل مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، در صنایع مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. نوع فولادی T316 این نبشی ها با کروم، نیکل و مولیبدن پوشش داده شده و به دلیل داشتن خاصیت ضد زنگ بالا در صنایع دریایی پرکاربرد می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نبشی با توجه به نوسانات بسیار سریع قیمتی، می توانید با کارشناسان فولادرادمهر تماس بگیرید، این کارشناسان همیشه به روزترین قیمت ها را در اخیتار شما قرار خواهند داد، برای دانستن این که چه مواردی بر روی قیمت نبشی اثر می گذارد باید به جز بحث سفته بازی که در بازار آهن این روزها رواج پیدا کرده است، سراغ بحث مواد اولیه به کار برده شده در این محصول برویم،اگر مواد اولیه به کار برده شده در این محصول از کیفیت لازم برخوردار بود می توان گفت این محصول برای استفاده های شما بسیار مناسب است و حتی اگر قیمت آن بالاتر است از آنجا که نبشی در موارد حساسی نظیر آسانسور نیز استفاده می شود، بهتر است به این بالا بودن قیمت هم توجهی نداشته باشیم، و هر محصولی که نیاز داریم را با بهترین کیفیت تهیه نماییم.

خرید نبشی

شما می توانید برای خرید نبشی از همین سایت نیز اقدام نمایید یا با شماره های مختلفی که در سایت قرار داده ایم تماس بگیرید تا این محصولات را برای شما تحویل کارخانه یا درب انبار ارسال نماییم.

باید توجه کنید که خرید نبشی و سایر آهن آلات با توجه به نوسانات مختلف صورت گرفته در بازار امر بسیار مشکلی شده است و ممکن است افرادی باشند که در این بازار قصد سو استفاده داشته باشند، امیدواریم تا با مراجعه به این سایت از تمامی امکاناتی که برای خرید نبشی قرار داده ایم استفاده نمایید

 

 

فروش انواع پروفیل ال با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

چنانچه برای خرید انواع نبشی به دنبال یک فروشگاه معتبر و باسابقه هستید، مرکز فروش فولاد رادمهر بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. این مجموعه در کنار تنوع و کیفیت بالای محصولات خود، در نظر دارد به منظور کسب رضایت خریداران، در زمینه فروش پروفیل ال مناسب ترین قیمت را ارائه دهد. برای کلیه خریداران این امکان فراهم شده است که محصولات موجود در فروشگاه فولاد رادمهر را به صورت آنلاین مشاهده نموده و گزینه مورد نظر خود را با اطمینان و سهولت بیشتری برگزیده و خریداری نمایند.

شرکت فولادرامهر با سال ها تجربه در زمینه عرضه انواع نبشی و داربست و اهن آلات همیشه سعی داشته است تا از این موضوع بهترین بهره را ببرد.

آدرس: شاد اباد بازار اهن روبری خیابان بهاران مجتمع نگین بهاران طبقه اول واحد 2

تلفن : 09125595669

ادرس سایت : https://fooladradmehr.com/

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر