سایت شماره یک:

 

به شهر بوشهر سفر کرده‌اید و حالا نمی‌دانید کدام هتل‌ها برای اقامت مناسب هستند؟ به طور قطع هتل و محل اقامت از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بر کیفیت سفر تاثیر بگذارد؛ از این رو اغلب افراد دوست دارند در بهترین اقامتگاه‌ها سکونت داشته باشند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین هتل های بوشهر بپردازیم تا در هنگام سفرتان به این شهر جذاب از بابت اقامتگاه، دغدغه فکری نداشته باشید.

 

بهترین هتل‌ های بوشهر کدام است؟

در همین ابتدا باید بدانید که بهترین هتل های بوشهر، 3 ستاره هستند. این شهر هتل 4 و 5 ستاره ندارد؛ اما خوشبختانه هتل‌های 3 ستاره موجود در آن از امکانات مناسبی برای اقامت چندروزه برخوردار هستند؛ از این رو جای نگرانی وجود ندارد. در ادامه لیستی از بهترین هتل های شهر بوشهر را به همراه آدرس ان‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم تا در سفرتان به این شهر، بهترین اقامتگاه را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید.

هتل پلاس بوشهر

آدرس: شهر بوشهر، خیابان نواب صفوی، چهارراه کشتیرانی، روبروی اداره راهنمایی و رانندگی

از جمله بهترین هتل‌هایی که در شهر بوشهر وجود دارد، هتل پلاس است. این هتل 3 ستاره در سال 1395 شروع به کار کرده است و از آنجایی که در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار گرفته، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های شهر بوشهر شده است. از طرفی هم هتل پلاس به مراکز خرید بوشهر دسترسی کامل دارد؛ از این رو بهترین انتخاب برای اقامت گردشگران محسوب می‌شود.

این هتل از اتاق‌‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق‌‌های 3 تخته، سوئیت های دو نفره و سوئیت‌های 4 نفره دو خوابه تشکیل شده است؛ یعنی مسافران به راحتی می‌توانند برحسب تعداد نفراتشان یک اتاق مناسب در هتل پلاس برای خود انتخاب کنند.

هر اتاق این هتل نیز امکاناتی مانند مبلمان با کیفیت، روم سرویس، تلفن، چای، سیستم تهویه، چای‌ساز، اینترنت رایگان دارد. کافی‌شاپ و رستوران مجهز از دیگر امکانات این هتل 3 ستاره عالی در بوشهر است. در یک کلام، هتل پلاس بوشهر به خوبی می‌تواند تمامی نیازهای گردشگران را برای مدتی که در سفر به سر می‌برند، برآورده کند.

هتل جهانگردی دلوار

آدرس: بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری

هتل دیگری که برای اقامت چند روزه در شهر بوشهر، شرایط مناسبی دارد، هتل جهانگردی دلوار است. این هتل نیز مانند هتل پلاس موقعیت مکانی مناسبی دارد؛ زیرا دسترسی عالی برای مسافران ایجاد می‌کند. هتل جهانگردی دلوار یکبار هم در سال 1384 بازسازی شده تا بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار بدهد. این هتل دارای 5 طبقه و 65 واحد مختلف است. هر واحد آن نیز امکاناتی از قبیل اینترنت، مینی‌بار، تلفن، یخچال، تی دی و غیره دارد.

خوشبختانه این هتل هم دارای رستوران و کافی‌شاپ اختصاصی است و از این نظر نیز گردشگران را بی‌نیاز کرده است. با اقامت در هتل جهانگردی دلوار به راحتی می‌توانید به مناطق مختلف شهر بوشهر مانند، بازار اصلی شهر، موزه دریا و دریانوردی، بافت سنتی شهر، کاروانسرای مشیرالملک و غیره دسترسی داشته باشید.

هتل ناکو بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، روبروی اسکله جلالی

از دیگر هتل‌های عالی شهر بوشهر، ناکو است. هتل ناکو جزو تازه‌ ساخت‌ترین هتل‌های شهر بوشهر است که کار خود را از سال 1398 آغاز کرده است. این هتل تازه ساخت، 6 طبقه و 20 واحد رو به دریا دارد. حتی بعضی از اتاق‌های آن بالکنی هم رو دریا دارند و اقامتی بسیار دلنشین را برای مسافران فراهم می‌کنند. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل بوشهر می‌توان به مواردی چون پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اینترنت، سیستن تهویه مطبوع، روم سرویس و غیره اشاره کرد.

هتل سیراف بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان امام خمینی، جنب سازمان انتقال خون

هتل سیراف از هتل‌های 2 ستاره شهر بوشهر است که از 3 طبقه و 39 واحد تشکیل شده است. گردشگرانی که می‌خواهند سفر مقرون‌به‌صرفه‌تری داشته باشند، می‌توانند در هتل سیراف بوشهر اقامت کنند. این هتل 2 ستاره به نسبت تعداد ستاره‌ها از امکانات و موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل سیراف می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط و غیره اشاره کرد.

بهترین هتل آپارتمان‌های بوشهر برای اقامت

هتل آپارتمان به هتل‌هایی گفته می‌شود که که کاملا شبیه به واحدهای آپارتمانی هستند و درواقع بیشتر از یک اتاق به خانه شباهت دارند. تفاوت دیگر هتل‌های معمولی با هتل آپارتمان‌ها در وجود آشپرخانه است. اگر ترجیح می‌دهید به جای بهترین هتل‌ های بوشهر در هتل آپارتمان‌های این شهر اقامت داشته باشید؛ می‌توانید یکی از موارد زیر را را انتخاب کنید.

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

آدرس: بوشهر ،خیابان امام خمینی (سنگی)، نرسیده به میدان ساعت

از جمله بهترین هتل آپارتمان‌های بوشهر است که امکانات مناسبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این هتل آپارتمان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری عالی چون اسکله جفره قرار گرفته است؛ از این رو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران باشد.

آدرس هتل آپارتمان یاس بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک حکمت ایرانیان

یکی از نزدیک‌ترین هتل آپارتمان‌های بوشهر به فرودگاه این شهر، یاس است. این هتل آپارتمان امکانات مناسبی از جمله پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، اینترنت و غیره در مسافران قرار می‌دهد؛ همچنین از نظر موقعیت مکانی به جاذبه‌های گردشگری مختلفی چون موزه دریا، بازار ماهی‌فروشان و غیره هم نزدیک است.

خدمات فلای تودی

فلای تودی یکی از بهترین پلتفرم‌های ایران برای رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی است. اگر می‌خواهید به بوشهر سفر کنید، به راحتی و در عرض چند ثانیه می‌توانید خرید بلیط بوشهر و رزرو هتل را برعهده فلای تودی بگذارید تا با توجه به بودجه و شرایط شما، بهترین انتخاب‌ها را برایتان داشته باشید. فلای تودی پشتیبانی 24 ساعته هم دارد و به صورت شبانه‌روی آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر