اگر شما به به دنبال خرید ساندویچ پانل برای مقاوم‌سازی سازه‌های خود هستید؛ بهتر است از قیمت روز ساندویچ پانل باخبر باشید. قیمت ساندویچ پانل، از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید این نوع مصالح ساختمانی مورد توجه قرار می‌گیرد. امروزه کاربردهای ساندویچ پانل و مزایایی که ارائه می‌دهد؛ توانسته است توجه بسیاری از مهندسان و پیمانکاران را به سمت خود جلب کند و استفاده از آن را در زمینه‌های مختلف گسترش دهد؛ از این‌ رو ساندویچ پانل با تقاضای بیشتری در بازار عرضه می‌شود.

سایت شماره یک:

 

قیمت ساندویچ پانل با توجه به معیارهای مختلفی از جمله جنس ورق، فوم‌ها، نوع و کاربرد آنها مشخص می‌شود. البته شرکت‌های تولیدکننده نیز نقش مهمی در تعیین قیمت این نوع مصالح دارند. در صورتی که می‌خواهید از ساندویچ پانل در ساختمان‌های خود بهره ببرید؛ بهتر است یکسری از مولفه ها در انتخاب را رعایت کنید! در ادامه به نحوه محاسبه قیمت ساندویچ پانل و انواع آن پرداخته شده است.

 

ساندویچ پانل قیمت روز

علاوه بر عوامل مختلفی که قیمت ساندویچ پانل را تعیین می‌کنند؛ قیمت ارز و دلار نیز، بالا و پایین شدن هزینه این نوع از مصالح ساختمانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اگر به دنبال خرید انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری یا با جنس‌های مختلف هستید؛ می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و قیمت انواع ساندویچ پانل را به طور کامل استعلام بگیرید.

شماره های تماس با ما: 05136228800 و 05136228814

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

به نقل از وبسایت PanelBaron.ir:

کاربری ساندویچ پانل ها در زمینه‌های مختلفی چون ساختمان های مسکونی یا صنعتی سبب شده است که انواع این محصول با متریال‌های مختلف در بازار های ایران و جهان عرضه شوند. به همین علت، قیمت ساندویچ پنل ها بر اساس مترمربع محاسبه می‌شود.

البته باید توجه داشته باشید که هر قیمت هر متر ساندویچ پانل با توجه به ساختار فنی متفاوتی که دارند؛ مختلف است. شما می‌توانید قیمت انواع ساندویچ پانل را با در نظر گرفتن موارد زیر محاسبه کرده و بر اساس لیست قیمت ساندویچ پانل متر مربع، سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید قیمت انواع ساندویچ پانل را با در نظر گرفتن موارد زیر محاسبه کنید.

  • نوع سازه
  • کاربری سازه
  • نوع ساندویچ پنل
  • منطقه مورد نظر برای نصب پانل

 

عوامل موثر بر قیمت انواع ساندویچ پانل

عوامل متعددی می تواند بر قیمت انواع ساندویچ پانل تاثیر گذار باشند و این محصول را تحت تاثیر خود قرار دهد. این مولفه ها شامل مواردی چون:

  • ابعاد ساندویچ پانل
  • نوع کاربری ساندویچ پانل
  • جنس ورق و فوم آن
  • هزینه نصب و اجرا

در ادامه به صورت ویژه هر مولفه را توضیح و راجع به تاثیر آن صحبت می کنیم.

ابعاد ساندویچ پانل تاثیر گذار بر قیمت آن

قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی

از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت ساندویچ پانلها تاثیرگذار هستند؛ ضخامت آن هاست. ساندویچ پانل‌ها از چندین لایه با جنس‌های مختلف تشکیل شده‌اند. قیمت ساندویچ پانل سانتی، براساس نوع ورق آن (گالوانیزه، آلوزینک، استیل و آلومینیوم) و فوم عایق میانی مورد استفاده در آن (پلی یورتان، پلی استایرن و …) تعیین میگردد و متغیر است. ساندویچ پانل های 4 سانتی متری موجود در بازار در دو نوع پانل 4 سانتی دیواری و سقفی تولید می‌شود و در کنار اینکه کاربردهای زیادی ارائه می‌دهد، قیمت آن در لیست قیمت ساندویچ پانل ارزان قرار می‌گیرد.

قیمت ساندویچ پانل دیواری 5 سانتی

ساندویچ پانل های 5 سانتی، ساختاری سبک دارند. قیمت ساندویچ پانل های 5 سانتی متری با توجه به نوع کاربری محصولی که ارائه می‌دهند و نوع مواد استفاده شده در آنها متغیر است. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع ساندویچ پانل 5 سانتی با شماره های 05136228800 و 05136228814 تماس بگیرید.

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی

از پرکاربردترین ساندویچ پانل‌ها، می‌توان به پانل هایی با ضخامت 10 سانتی اشاره کرد که به عنوان عایقی مناسب در برابر رطوبت و آتش به شمار می‌روند. ساندویچ پانل 100 میلیمتری به دلیلی دارا بودن ضخامت بالا، در مناطق بسیار گرم و بسیار سرد استفاده می‌شود؛ چرا که این نوع از ساندویچ پانل‌ها، تبادل دما بین سازه و محیط را کاهش می‌دهند و انرژی کمتری برای تنظیم کردن دما در سازه نیاز است. قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی در انواع مختلف بر اساس ورق‌های دولایه و نوع فوم میانی آن تعیین می‌شود؛ به طور مثال قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی آلومینیوم نسبت به دیگر نمونه‌های آن بیش‌تر است. برای اطلاع از قیمت انواع ساندویچ پانل 10 سانتی کافی است با شرکت تماس بگیرید و هزینه دقیق را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

نوع کاربری ساندویچ پانل و تاثیر آن بر قیمت

قیمت ساندویچ پانل دیواری

کاربرد ساندویچ پانل دیواری در پوشش دیوارهای سازه‌های کارگاهی، مسکونی اداری و حتی سوله‌ها دیده می‌شود. قیمت ساندویچ پانل دیواری در ضخامت‌های مختلف آن متغیر است. این نوع ساندویچ پانل‌ها که برای پارتیشن‌های داخلی مناسب هستند با استفاده از ورق‌های مختلف تولید می‌شوند و قیمت متفاوتی دارند.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

پانل‌های سقفی در سقف بسیاری از اماکن و ساختمان‌ها استفاده می‌شوند و علاوه بر صرفه اقتصادی که دارند؛ در هر منطقه‌ای قابل استفاده هستند و به راحتی نصب می‌شوند. معمولاً سازه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها، از ساندویچ‌ پانل‌های سقفی استفاده شده‌اند و کاربردهای مختلفی دارند. قیمت ساندویچ پانل سقفی یا قیمت کانکس ساندویچ پانل، با توجه به جنس ورق‌ها و نوع فوم‌های مورد استفاده شده در آنها تعیین می‌شود و در نمونه‌های مختلف آن، متغیر است.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه

ساندویچ پانل سردخانه‌، برای ساخت انواع سردخانه، کلد روم ها و فضاهایی برای نگهداری مواد غذایی به کار می‌روند و در زیر صفر، بالای صفر، دو مداره و متحرک یا کانتینری تولید و روانه بازار می‌شوند. جنس و موادی که این ساندویچ پانل‌ها را تشکیل می‌دهند؛ بر قیمت آن تأثیر می‌گذارند و حتی کاربری آن را نیز تغییر می‌دهند. قیمت ساندویچ پانل سردخانه به ویژگی‌های آن همچون مقاومت بالای آن در برابر حرارت و صوت و تنوع آن در طرح و رنگ وابسته است.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

قیمت هر مترمربع پانل ساندویچی سردخانه با توجه به مولفه های متعددی تعیین می شود و به نقل از وبسایت بارون

قیمت هر متر مربع این پانل‌های ساندویچی با توجه به کاربرد آن و درخواست مشتری متغیر است. از آنجایی که از این پنل های ساندویچی برای مکان‌هایی مختلفی چون کارخانه‌های صنعتی، ساخت تونل انجماد برای ساختمان‌های بزرگ، سردسازی در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… استفاده می‌شود و ساندویچ پانلی که برای هر یک از این مکان‌ها باید مورد استفاده قرار بگیرد ویژگی‌ها و خصوصیات فنی خاصی دارد، نمی‌توان قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای را به صورت دقیق عنوان کرد.

به همین منظور می توانید با کارشناسان ما با شماره های 0513628800 و 05136228814 در ارتباط باشید.

قیمت ساندویچ پانل کلین روم

یکی از حساسترین نوع از ساندویچ پانل ها، ساندویچ پانل های کلین روم یا اتاق تمیز هستند، این پانل ها با دارا بودن ویژگی های داخلی خود برای ساخت انواع اتاق های تمیز در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، کارخانجات صنعتی و نیمه صنعتی، سردخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت این محصولات به نقل از وبسایت AryaPanel.org اینگونه تعیین می شود که:

قیمت ساندویچ پانل کلین روم به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال نوع مصالح به کار رفته، مساحت، میزان فشردگی و ضخامت از جمله این موارد است. قیمت نیز به دلیل نوساناتی که در بازار حکم‌فرما است ممکن است باعث تغییر مبلغ خرید شود. معمولا این محصول یک ساختار سه‌لایه دارد. در لایه داخلی این پانل مواد عایق در برابر سرما، گرما، رطوبت و صوت به کار رفته است. لایه میانی یا هسته ساندویچ پنل معمولا از پشم شیشه یا پلی یورتان ساخته می‌شود. لایه خارجی نیز به اندازه کافی استحکام دارد زیرا از ورق فولادی ضد زنگ یا گالوانیزه، آلومینیوم و مس تولید شده است که با کمک چسب به هسته داخلی متصل می‌شود. ساندویچ پانل‌ها از مرغوب‌ترین مصالح هستند که به صورت سفارشی هم تولید می‌شود.

تاثیر جنس ورق و فوم بر قیمت انواع ساندویچ پانل

تاثیر جنس ورق و فوم بر قیمت ساندویچ پانل

قیمت ورق ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها همانطور که گفتیم از ورق های فولادی نظیر گالوانیزه، آلوزینک، استیل و آلومینیوم تعیین می شود به همین جهت، این مولفه می تواند بسیار در نوسانات قیمت انواع ساندویچ پانل در سایز و ابعاد مختلف متفاوت باشد.

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ

قیمت ساندویچ پانل های پشم سنگ، نسبت به سایر پشم سنگ ها اندکی بالاتر است. علت این تفاوت قیمت، کاربردهای متفاوت و ویژگی های خاص موجود در ساندویچ پانل های پشم سنگ می باشد. از دیگر علت ها، می توانیم به دانسیته و روش فوق تخصصی تولید ساندویچ پانل های پشم سنگ اشاره کنیم که سبب افزایش چشمگیر کیفیت و مقاومت آن می شود.

به دلیل کاربردهای وسیع ساندویچ پانل های پشم سنگ در صنعت، در قالب ساندویچ پانل های دیواری و ساندویچ پانل های سقفی تولید می شوند.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل های پلی یورتان در دو نوع کندسوز (PIR) و نسوز (PUR) طراحی و تولید می‌شوند و اینگونه پانل ها به دلیل ویژگی داخلی و خاص خود مقاومت بالایی در برابر آتش و حریق دارند و تا دمای 100 درجه سانتیگراد را می توانند بدون از دست دادن حالت پذیری تحمل کنند.

به علت تزریق یکپارچه این فوم به انواع ساندویچ پانل، تمامی نقاط از آن پر می‌شوند و انتقال انرژی را به حداقل می‌رسانند. قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان با توجه به مزایای بسیاری که دار؛ بیشتر از ساندویچ پانل‌هایی با فوم‌های دیگر برآورد می‌شود. به جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما با شماره های 05136228800 و 0513628814 در ارتباط باشید

قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن

نوع دیگری از ساندویچ پانل ها که با فوم متفاوت تولید می شوند، ساندویچ پانل های پلی استایرن هستند، این فوم ها دارای خواص متعددی بوده که می تواند بر قیمت آن بسیار تاثیر گذار باشند.

به نقل از وبسایت panelmammutco.com که در خصوص قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن می گوید:

قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن در صنعت ساختمان سازی و عایق‌کاری نقش بسزایی دارد. آن‌ها در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف تولید می‌شوند. قیمت این پانل‌ها بسته به‌اندازه، ضخامت، شرکت سازنده، نوع ورق و فوم درونی متفاوت است.

قیمت نصب ساندویچ پانل

قیمت نصب ساندویچ پانل بر اساس نوع سازه و زیرسازی که دارد؛ متفاوت است. عواملی همچون ارتفاع و شرایط محیطی مثل منطقه آب‌وهوایی بر روی هزینه نصب ساندویچ پانل اثر می‌گذارند. البته قیمت نصب انواع ساندویچ پانل دیواری، سقفی و سردخانه‌ای با یکدیگر تفاوت دارد و نحوه محاسبه قیمت آنها از یکدیگر مجزا است.

قیمت ساندویچ پانل ارزان

اگر برای تهیه ساندویچ پانل، دچار محدودیت هزینه‌ای هستید؛ می‌توانید به دنبال قیمت ساندویچ پانل ارزان باشید. ارزان بودن انواع ساندویچ پانل دلیلی بر نداشتن کیفیت و کارایی آنها نیست؛ بلکه بسیاری از آنها با توجه به مواد تشکیل‌دهنده و کاربری که دارند؛ از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. همچنین شما می‌توانید ساندویچ پانل دسته دوم تهیه کنید که قیمت آنها با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود.

راه های ارتباطی برای استعلام قیمت ساندویچ پانل

شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت با شماره های زیر در ارتباط باشید.

  • شماره تماس خرید انواع ساندویچ پانل: 05136228800
  • شماره استعلام قیمت انواع پانل ساندویچی: 05136228814راه ارتباطی برای خرید انواع ساندویچ پانل

جمع بندی

در این مقاله در خصوص مولفه های متعدد تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل صحبت کردیم و شاخصه های اصلی و مهم آن را به طور ویژه شناختیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات پانلی، مقالات ساندویچ پانل ما را مطالعه کنید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص این مقاله با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر