اگر از طرفدارای قهوه هستید، اینجا رو امتحان کنید. قهوه‌های اینجا قهوه‌های صد در صد عربیکا هستند و در کنار کیفیت خیلی خوبش، حضور باریستاهای حرفه‌ای و هنرمند، باعث طعم بسیار عالی قهوه‌های اینجاست.

سایت شماره یک:

کافه دیاموند کجاست؟
منوی کافه دیاموند
اگر گذرتان به خیابان نجات اللهی یا ویلای سابق افتاده باشد حتما کافه دیاموند رو دیدید.کافه دیاموند با ساختمان کلاسیک و قدیمی ک داره جز یکی از پرطرفدارترین کافه های تهرانه.کافه دیاموند موقعیت خوبی داره و در مرکز شهر قرار گرفته و از این جهت دسترسی بهش خیلی راحته.کافه دیاموند به قهوه های بی نظیرش معروفه.در اینجا به معرفی کافه دیاموند میپردازیم.

کافه دیاموند کجاست؟

کافه دیاموند در مرکز شهر و خیابان انقلاب ، خیابان نجات اللهی و اول خیابان فلاح پور واقع شده و دسترسی بهش از هر منطقه ای از تهران آسونه.این کافه دوس داشتنی هنوزم بافت قدیمی خودش رو حفظ کرده و فضای کلاسیکش باعث شده که یکی از دنج ترین جاها برای دورهمی ها و قرارای دوستانه باشه.

کافه دیاموند

کافه دیاموند

منوی کافه دیاموند

اگر از طرفدارای قهوه هستید، اینجا رو امتحان کنید. قهوه‌های اینجا قهوه‌های صد در صد عربیکا هستند و در کنار کیفیت خیلی خوبش، حضور باریستاهای حرفه‌ای و هنرمند، باعث طعم بسیار عالی قهوه‌های اینجاست. پیشنهاد ما به شما «لاته» و حتی « موکا» اینجاست.کیفیت «کیک‌ها»، «وافل» و «هات‌چاکلت» رو هم میشه بسیار خوب ارزیابی کرد. همچنین از امتحان کردن «پاستا» در کافه دیاموند پشیمان نمیشید.از منوی صبحانه اینجا نمیشه گذشت. «املت»ها و «صبحانه انگلیسی» کافه دیاموند برای شروع یه صبح رویایی فوق العادست.

کافه دیاموند

کافه دیاموند

کافه دیاموند

کافه دیاموند دنج و دلنشین

بدون شک برای قرارای دوستانه و دورهمی های گروهیتون دیاموند دلنشین و دنج ترین جا میتونه باشه.همچنین در این کافه برای شما بازیایی طراحی شده که میتونید سرگرم بشید.این کافه که یک عکاسخانه قدیمی بوده به دست چنتا جوون خوش ذوق طراحی شده و میتونه بهترین روز شما رو با قشنگ ترین عکسا ثبت کنه.فضای دوستانه و محیط کلاسیک،منوی متنوع و برخورد دوستانه کارکنان باعث شده که دیاموند یکی از کافه های خاص و پرطرفدار تهران باشه.

کافه دیاموند

کافه دیاموند

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه دیاموند کجاست؟
    کافه دیاموند در مرکز شهر و خیابان انقلاب ، خیابان نجات اللهی و اول خیابان فلاح پور واقع شده و دسترسی بهش از هر منطقه ای از تهران آسونه
  • منوی کافه دیاموند
    اگر از طرفدارای قهوه هستید، اینجا رو امتحان کنید. قهوه‌های اینجا قهوه‌های صد در صد عربیکا هستند و در کنار کیفیت خیلی خوبش، حضور باریستاهای حرفه‌ای و هنرمند، باعث طعم بسیار عالی قهوه‌های اینجاست. پیشنهاد ما به شما «لاته» و حتی « موکا» اینجاست.کیفیت «کیک‌ها»، «وافل» و «هات‌چاکلت» رو هم میشه بسیار خوب ارزیابی کرد.
  • محیط کافه دیاموند
    ین کافه که یک عکاسخانه قدیمی بوده به دست چنتا جوون خوش ذوق طراحی شده و میتونه بهترین روز شما رو با قشنگ ترین عکسا ثبت کنه.فضای دوستانه و محیط کلاسیک،منوی متنوع و برخورد دوستانه کارکنان باعث شده که دیاموند یکی از کافه های خاص و پرطرفدار تهران باشه.

ارسال نظر