انواع چلو کباب در رستوران نایب با بهترین کیفیت ارائه می شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

سایت شماره یک:

رستوران نایب وزرا یکی از بهترین رستوران های تهرانه.رستوران نایب وزرا بهترین مکان برای دورهمی خانوادگیه.منوی رستوران نایب وزرا را باهم می بینیم.رستوران نایب وزرا بهترین رستوران سنتیه تهرانه.با رستوران نایب وزرا بیشتر آشنا بشیم.

رستوران نایب وزرا کجاست؟

 در هر زمان از سال اگر به قصد کار یا تهران گردی به پایتخت ایران سفر کردید، توصیه می‌کنم برای امتحان بهترین چلو کباب ایران به رستوران نایب نیز سر بزنید.

آدرس شعبه وزرا: تهران، خیابان وزرا، کوچه یازدهم، رستوران نایب

شماره تماس رستوران نایب: 02188707272

راه‌های دسترسی: رستوران نایب در خیابان وزرا و در منطقه مرکزی شهر تهران قرار گرفته است. خیابان وزرا از شمال به خیابان گاندی و از جنوب به خیابان میرزای شیرازی متصل می‌شود. همچنین این خیابان در امتداد خیابان ولیعصر قرار دارد و از طریق خیابان بهشتی به خیابان ولیعصر نیز متصل است. بزرگراه مدرس نزدیک‌ترین بزرگراه به خیابان وزرا است که به بزرگراه‌های شهید همت و شهید قاسم سلیمانی متصل بوده و از طریق خیابان بهشتی به خیابان وزرا نیز راه پیدا می‌کند. به این ترتیب از لحاظ دسترسی خیابان وزرا و رستوران نایب تهران وضعیت خوبی دارند. البته به علت قرار گیری در مرکز شهر معمولاً ترافیک زیادی در این خیابان دیده می‌شود.

رستوران نایب وزراایستگاه مترو میرزای شیرازی نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تهران به رستوران نایب وزرا است. این ایستگاه مترو حدود 750 متر با رستوران فاصله دارد و می‌توان با یک پیاده روی 10 دقیقه‌ای به آن رسید. ایستگاه مترو میرزای شیرازی در خیابان بهشتی و نبش خیابان ایزد قرار دارد. شما با پیاده روی می‌توانید از خیابان بهشتی وارد خیابان وزرا شوید و خود را به رستوران نایب برسانید.

ساعت کاری رستوران نایب تهران: 11:30 صبح تا 22:30 شب

رستوران نایب تهران همه روزه برای وعده‌های ناهار و شام میزبان مشتریان و طرفداران خود است. این رستوران در همه روزهای سال باز بوده و در اکثر روزهای تعطیل و حتی تعطیلات مذهبی و رسمی نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

منوی رستوران نایب وزرا

 رستوران نایب وزرامنو رستوران نایب شعبه وزرا فقط شامل انواع چلو کباب‌های محبوب به همراه دو غذای ایرانی پرطرفدار می‌شود. منو بسیار ساده و سر راست است و گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. البته تمام گزینه‌ها جزو بهترین و محبوب‌ترین کباب‌ها و غذاهای ایرانی هستند. اگر به دنبال تنوع بیشتری در غذاها هستید می‌توانید به سراغ شعبه‌های دیگر رستوران نایب مانند شعبه الهیه این رستوران بروید. بگذارید نگاهی به منو ساده اما پربار رستوران نایب تهران شعبه وزرا بیاندازیم:

 

•    چلو کباب فیله

•    چلو کباب برگ ممتاز

•    چلو کباب لقمه

•    چلو کباب مخصوص با گوجه

•    چلو جوجه کباب با استخوان

•    چلو کباب کوبیده معمولی

•    چلو جوجه کباب بی استخوان

•    چلو ماهیچه

•    باقالی پلو با ماهیچه

•    زرشک پلو با مرغ

•    باقالی پلو با مرغ

همه غذاها به صورت خوراک و بدون چلو نیز قابل سفارش دادن هستند. قیمت‌ها در رستوران نایب بین 30 تا 120 هزار تومان است و در مجموع رستوران نایب از رستوران‌های گران قیمت تهران به حساب می‌آید. کیفیت کباب‌ها و برنج‌ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد و تقریباً همه سلیقه‌ها را راضی خواهد کرد. علاوه بر این حجم غذاها نیز کاملاً کافی به نظر می‌رسد. با توجه به این موارد، به احتمال زیاد، مانند اکثر مشتریان این رستوران، از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید راضی خواهید بود.

پیش غذا یا همان مخلفات رستوران نایب شامل سوپ، ماست موسیر، ترشی انبه، سالاد فصل، خیارشور و زیتون پرورده می‌شود. سوپ طعم و کیفیت مناسبی دارد و به عنوان یک پیش غذا پیشنهاد می‌شود. در بین سایر گزینه‌ها به شخصه زیتون پرورده این رستوران را می‌پسندم.

غذاهای پیشنهادی رستوران نایب وزرا

وقتی به رستوران نایب سر می‌زنید قطعاً به دنبال امتحان کردن بهترین چلو کباب‌های ایران هستید. در واقع نیز همه چلو کباب‌های رستوران نایب را می‌توان جزو بهترین‌های ایران به حساب آورد. چلو کباب کوبیده این رستوران انتخاب بسیار خوبی است که طرفداران زیادی نیز دارد. علاوه بر این، چلو کباب برگ ممتاز و چلو کباب فیله نیز کیفیت مثال زدنی دارند و در کمتر جایی می‌توانید نمونه آن‌ها را پیدا کنید. چلو کباب مخصوص نیز می‌تواند گزینه خوبی باشد. چلو کباب مخصوص رستوران نایب در واقع همان چلو کباب برگ در حجم کمتر است که طعم لذیذ و خوشمزه‌ای دارد.

با این که رستوران معمولاً همیشه پر از مشتری است اما سرعت ارائه سرویس نسبتاً بالا بوده و شما را زیاد منتظر نخواهند گذاشت. کارکنان خوشرو و با ادب خیلی سریع سفارش‌های شما را دریافت می‌کنند و در زمان کوتاهی غذاها را روی میز شما قرار می‌دهند. غذاها در ظروف زیبایی سرو می‌شوند. دورچین غذا ساده و زیباست. معمولاً غذاها حجم زیادی دارند که برای یک نفر کاملاً کافی به نظر می‌رسد.

 

آشنایی با تاریخچه رستوران نایب وزرا

اینجانب محسن رفیع جمال نوه دختری نایب بزرگ تا دریافت دیپلم در تابستانها و تمامی ایام تعطیل در چلوکبابی پدر بزرگ خود در بازار تهران به فراگیری تمامی موارد تهیه و تولید یک چلوکباب خوب همت گماردم.

 سپس برای کسب تجربه شخصی اقدام به شراکت و تاسیس کوتاه مدت چندین چلوکبابی نایب در سطح تهران نمودم و بعد از آن برای زندگی و تحصیل عازم خارج از کشور شدم  و پس از مراجعت به ایران بلافاصله در 6 شهریور سال 1369 رستوران نایب وزراء را با توجه به تجارب طولانی خود و استفاده از آموخته های مدیریتی در ایران و خارج از کشور برای حفظ ارزشهای موروثی و اکتسابی تأسیس و بصورت جدی برای ایجاد تحول در همه زمینه های  تهیه و تولید چلوکباب همت گماردم . بطوریکه امروزه پس ازگذشت بیست سال تحقیقا یکی از موفق ترین مؤسسات غذایی در ایران نایب وزرا می باشد.

 

در این راستا نایب وزرا همواره می کوشد آنچه مطلوب نظر شماست را در بالاترین سطح کیفی و کمی با به کار گیری از پرسنل مناسب و آموزش دیده خود و با رعایت استاندارد های بین المللی سرو و عرضه غذا به عنوان یک مؤسسه پیشرو به شما ارائه نماید .

همواره بین نایب وزرا و مهمانانش احترام و اعتماد متقابل وجود داشته و دارد،به عقیده من تحقیقا چلو کباب غذای ملی ماست و شایسته آن است که به تنهائی درهر رستورانی عرضه گردد و برای تهیه و تولید سایر غذاهای ایرانی و فرنگی با اعتمادی که به نام نایب وجود داشت در بهار 1380 اقدام به تاسیس و افتتاح تنها شعبه نایب وزرا  با نام بوفه نایب نمودم ، این بوفه کم نظیر دارای 2 سالن مجزا می باشد که در سالن A آن برای اولین بار بوفه VIP به صورت بوفه گرم (تلفیقی از غذاهای ایرانی-فرنگی و دریایی)، بوفه سرد(شامل سالادبار – اردوهای سرد و دسرهای سرد) همراه با تک نوازی پیانو فعالیت می نماید و در سالن B نیز ما پذیرای مهمانی های شما خواهیم بود.

در پایان به این نکته اشاره می کنم که این کار هویت من می باشد و با پوست ،گوشت و استخوان من عجین شده است ، من باور دارم که میراث دار فرهنگی از یک خاندان  کهن بوده که به ارزش سرمایه های اعتماد،اعتقاد و اطمینان به خوبی واقفم ،این کار محتاج انگیزه ،عشق ،علاقه،جدیت، تجربه و شناخت است .

امیدوارم همچنان که نایب وزرا گفته های مرا برای شما تداعی می کند همیشه در مختصات باورهای خود باقی بماند

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران نایب وزرا کجاست؟
    آدرس شعبه وزرا: تهران، خیابان وزرا، کوچه یازدهم، رستوران نایب
  • ساعت کاری رستوران نایب وزرا به چه صورتی است؟
    ساعت کاری رستوران نایب تهران: 11:30 صبح تا 22:30 شب

ارسال نظر