وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که «یحیی سنوار» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه و دیگر رهبران این جنبش را در صورت حمله مجدد موشکی به اسرائیل ترور خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به نقل از ایرنا، کاتس که یکی از اعضای کابینه امنیتی امور سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی است  در گفت و گو  با رسانه خبری این رژیم گفت که اسرائیل برای جلوگیری از حملات موشکی به شهرهای جنوبی که در دور تشدید حملات غزه مورد هدف قرار گرفتند، مواضع خود را در برابر حماس تشدید خواهد کرد.

روسیا الیوم گزارش داد، وی مدعی شد که ما با انجام عملیات هدفمند علیه رهبران حماس ، به هر حمله در جنوب پاسخ خواهیم داد تا آنها ما را با بمب گذاری تل آویو تهدید نکنند.

کاتس با تأکید بر اینکه کابینه این رژیم به تازگی با اتخاذ سیاست جدیدی علیه حماس در حمله دوباره  به شهرهای اسرائیل موافقت کرده است، سنوار و دیگر رهبران این جنبش را تهدید کرد.

شاخه نظامی دو «جنبش حماس» و «جهاد اسلامی» در ۱۲ روز جنگ با استفاده از صدها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها کرده‌اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از ۱۲ هزار راکت و موشک، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

همین اقدام سبب شد که کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع مجبور شد تا با آتش بس موافقت کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر