اللهیار صیادمنش | حواشی اللهیار صیادمنش | بیوگرافی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش به لیگ انگلیس رفت.

سایت شماره یک:

اللهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال است.اللهیار صیادمنش از لژیونرهای موفق ایرانی است.اللهیار صیادمنش در تیم هال سیتی بازی میکند.اللهیار صیادمنش به تازگی به تیم هال سیتی پیوسته است.اللهیار صیادمنش پیش از این در تیم فنرباغچه بازی میکرد.

اللهیار صیادمنش

بیوگرافی اللهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش متولد 8 تیر 1380 در آمل، بازیکن فوتبال است.این بازیکن 17 ساله از سن پایین فوتبال رو در یک خانواده ورزشی شروع کرده و با درخشش در تیم ملی نوجوانان به استقلال تهران دعوت شد.در یک خانواده که همگی عاشق کشتی هستند به دنیا آمده است، پدرش سعید صیادمنش از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آزاد و حال حاضر پیشکسوتان است

شروع فعالیت اللهیار صیادمنش

الهیار فوتبال را با مدرسه فوتبال آرش شهر آمل در سال 1387 وقتی 7 ساله بود شروع کرد و تا سال 1393 به مدت 6 ساله عضو این تیم و آقای گل رده های پایه استان بود

با حضور در تیم پدیده ساری و درخشش اش به تیم ملی نونهالان و سپس نوجوانان دعوت شد.

از ویژگی های صیادمنش دوندگی، پرس از جلو و چهار چوب شناسی از ویژگی های این مهاجم تازه و جوان استقلال تهران است.

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش در استقلال

بعد از حضور در جام جهانی نوجوانان با تیم ملی ایران در سال 96 پیشنهاد جدی از گالاتاسرای ترکیه داشت که به سرانجام نرسید، او در نهایت بعد از تمرینات شخصی طولانی مدت برای بازی در فصل 97 – 98 به استقلال تهران پیوست

الگوی اللهیار صیادمنش

الگوی فوتبالی الهیار، مائورو ایکاردی مهاجم جوان و آرژانتینی اینترمیلان است که از لحاظ اخلاقی چندان مورد قبول اهالی این رشته در کشور خودشم نیست.در بلند مدت در نظر دارم با بازی های خوبی که از خود نشان می دهم تیم های مطرح و صاحب نام دنیا را برای جذب خود مجاب کنم و لباس مقدس تیم ملی بزرگسالان ایران را بر تن کنم.

اللهیار صیادمنش

ازدواج اللهیار صیادمنش

این بازیکن در 4 خرداد 1401 در اینستاگرام با اشتراک گذاشتم تصاویر مراسم عقد خود خبر از ازدواجش با یک دختر ترکیه ای داد

اللهیار صیادمنش بازیکن اسبق تیم استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار تصویری کنار یک دختر ترکیه‌ای از نامزدی اش با این دختر ترک تبار پرده‌برداری کرد.

الهیار صیادمنش در حال حاضر بیست سال سن دارد و عضو تیم هال سیتی انگلیس است که در فصل جاری در 12 بازی به مدت 539 دقیقه به میدان رفته است. این دختر ترکیه‌ای در صنعت مد فعالیت می‌کند و گفته می‌شود صیادمنش رابطه خودش با این دختر را رسمی کرده و به تازگی به عقد یکدیگر نیز درآمده‌اند. صیادمنش در حال حاضر در انگلیس به سر می‌برد اما همسرش که از اهالی شهر بدروم ترکیه به شمار می‌رود همراه با خانواده‌اش در کشور ترکیه زندگی می‌کند.

اللهیار صیادمنش

حواشی اللهیار صیادمنش

الهیار بازیکن جدید تیم استقلال و خرید جدید شفر بعد از زدن گل در بازی بین استقلال و ذوب آهن شادی گل عجیبی از خود نشان داد که به شوخی دستی معروف شده است.

او در 20 مرداد 1397 به خاطر شادی پس از گل حرکت غیر اخلاقی با سجاد آقایی کرد که باعث شد تا هر دو یک ماه از میادین و همراهی تیمشان محروم بشوند.

فیلم شادی گل غیر اخلاقی صیادمنش دست به دست چرخیده و باعث شد تا منتقدان به این حرکت کمیته اخلاق و علنی کردن موضوع با محرومیت این دو بازیکن و دامن زدن به مسئله واکنش تند نشان دهند و این دو بازکن جوان را مستحق این حکم ندانند.

در حالی که خیلی از کارشناسان فوتبال به پیشرفت الهیار صیادمنش ناامید شده بودند و معتقد بودند که او همیشه در حاشیه بوده و نمیتواند بدون حاشیه فوتبال کند اما او در سالهای اخیر نشان داده دیگر از حاشیه فاصله گرفته است و میخواهد فقط به دنبال فوتبال باشد.

در 16 خرداد ماه 1398 در دیداری تیم ملی ایران با سوریه در حالی که اولین حضور استراماچونی بر روی نیمکت تیم ملی بود الهیار صیادمنش موفق شد که یک گل زیبا به ثمر برساند و به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی ایران باشد که توانسته با این سن کم گل بزند.

استعداد اللهیار صیادمنش

باشگاه فنرباغچه ترکیه اللهیار صیاد منش مهاجم نوک ایرانی را به جمع بازیکنان خودش اضافه کرد. این باشگاه زرد پوش قراردادی 5 ساله با این بازیکن بسیار جوان به امضا رسانده است که در سال 2001 به دنیا آمده است. احمد سلیم کول خبرنگار HT SPOR در خصوص این مهاجم ایرانی می گوید: «او در حال حاضر یک فوتبالیست کاملا ناشناخته و جویای نام به شمار می آید.»

این خبرنگار در ادامه توضیح می دهد که چرا نام الهیار را برای او در نظر می گیرند و یا چرا او از میان پیشنهادات باشاک شهیر و گالاتاسرای، تیم فنر باغچه را برای ادامه فوتبالش انتخاب می کند.

تیم جدید اللهیار صیادمنش

همانطور که انتظار می رفت، قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش با باشگاه هال سیتی دائمی شد و این بازیکن به صورت رسمی از فنرباغچه راهی این تیم شد.

در بیانیه منتشر شده در وب سایت این باشگاه انگلیسی آمده است: هال سیتی با خوشحالی اعلام می کند که اللهیار صیاد منش با انتقال دائمی در ازای مبلغی نامشخص و مشروط به دریافت مجوز کار، از فنرباغچه به هال سیتی بازگشت.

این بازیکن 21 ساله قراردادی 4 ساله با ببرها منعقد کرده است که دارای گزینه تمدید برای یک سال دیگر و با نظر باشگاه است.

ین ملی پوش محبوب ایرانی ابتدا در ماه ژانویه به صورت قرضی از غول ترکیه به هال سیتی پیوست.

او 12 بازی برای ببرها انجام داد - 6 بازی به صورت فیکس - و تنها گل خود را در پیروزی 2-1 مقابل کاردیف سیتی به ثمر رساند که از نظر ریاضی بقای ما در چمپیونشیپ را تضمین کرد.

سرعت بالا و اخلاق کاری بی وقفه باعث شد او به سرعت نزد هواداران هال سیتی محبوب شود و جوایز بهترین بازیکن و گل ماه آوریل را از آن خود کند.

صیادمنش که به عنوان یکی از جذاب‌ترین جوان‌های کشورش شناخته می‌شود، دوران بزرگسالی خود را در کشورش و با استقلال آغاز کرد و سپس در می 2019 با فنرباغچه قرارداد امضا کرد.

او یک ماه بعد در اولین بازی ملی خود به جوانترین گلزن تاریخ ایران تبدیل شد و از دوران قرضی با تیم ترکیه ای استانبول اسپور و تیم اوکراینی زوریا لوهانسک لذت برد.

عملکرد او برای زوریا بدین صورت بود که در 35 بازی لیگ 12 گل به ثمر رساند و باعث شد تا او به عنوان یکی از 11 بازیکن برتر لیگ اوکراین در فصل 2020/21 انتخاب شود

تگ های مرتبط

ارسال نظر