سردار آزمون | حواشی سردار آزمون | بیوگرافی سردار آزمون

ارزش دلاری سردار آزمون بسیار افت کرد.

سایت شماره یک:

سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی است.سردار آزمون بازیکن 27 ساله باشگاه بایر لورکوزن است.سردار آزمون سابقه بازی درتیم زنیت را دارد.سردار آزمون از گلزنان برتر تاریخ ایران در عرصه ملی است.سردار آزمون ارزشمندترین بازیکن حال حاضر ایران است.

سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدزکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب است.

سردار آزمون

زندگی حرفه‌ای سردار آزمون

سردار فوتبال را از سال 1382 وقتی 9 ساله بود از تیم «عقاب شهر گنبد» شروع کرد سپس در 13 سالگی به مدت یک سال در «شموشک گرگان» حضور داشت.

در سال 1386 تا 1387 در تیم «اتکای گلستان» بازی کرد تا اینکه سال 1388 در 15 سالگی به تیم جوانان «سپاهان» دعوت شد و یکسال بعد به تیم بزرگسالان رفت.

سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست.وی زمانی به روبین کازان رفت که تنها 17 سال داشت و لقب جوانترین لژیونر فوتبال ایران را بدست آورد.

او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی 2014 بازماند.

او در جام ملت های آسیا 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می آمد. وی در اسفند 1393 به صورت قرضی به روستوف پیوست.

در 22 خرداد 1396 تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی 2018 روسیه پیوست. همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

سردار آزمون

افت ارزش سردار آزمون

صفحه هواداری باشگاه بایرلورکوزن به زبان فرانسوی به افت ارزش ستاره تیم ملی ایران در مدت 6 ماه گذشته پرداخت و نوشت:سردار آزمون مهاجم ایرانی که در زمستان گذشته با 25 میلیون یورو از زینت به لورکوزن منتقل شد و پس از نیم فصل سازگاری (1 گل، 1، پاس گل)، ارزشش افت کرد و به 22 میلیون یورو رسید. اما او همچنان یک عنصر ارزشمند در فوتبال جهان به شمار می‌آید.

ماجرای جلب امین فردین توسط سردار آزمون

برای یکی از افراد حاضر در فضای مجازی که به ورزشکاران و هنرپیشه ها حمله می کمد حکم جلب صادر شد.

حکم ویژه قضایی اعلان قرمز بین‌المللی برای دستگیری و بازگرداندن امین فردین به ایران صادر شد.

امین‌رضا چلبیانلو، دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما در صفحه شخصی‌اش از صدور حکم قضایی بازداشت امین فردین و اعلام اعلان قرمز به اینترپل برای استرداد این فرد خبر داد.‌

امین فردین که مدتی طولانی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف تحت عنوان افشاگری می‌پرداخت و فعالیت خود را تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می‌داد، با شکایت امین‌رضا چلبیانلو و شاکیان متعدد دیگر از حوزه‌های مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او به پلیس بین‌الملل (اینترپل) اعلام شد.

نام امین فردین پس از درگذشت زهره فکورصبور بازیگر ایرانی، نام پرتکرار در زبان دوستان این بازیگر بود و بسیاری به نوعی او را به خاطر شایعاتی که درباره این بازیگر منتشر کرده بود، مسوول مستقیم خودکشی این بازیگر می‌دانستند.

درباره این فرد ذکر این نکته هم ضروری است که براساس مستندی که از سرشبکه‌های قمار روی آنتن تلویزیون رفت، میلاد حاتمی به وضوع اعتراف کرد که امین فردین بابت داغ کردن موضوعات درباره برخی از چهره‌ها و افشاگری‌هایش از شبکه قمار خارج از کشور به طور مستقیم درآمد دارد..

درحقیقت داغ کردن حاشیه و افشاگری با سناریوهای از قبل تعیین شده برای داغ شدن چهره‌های فعال در شرط بندی و قمار ماموریت امین فردین بوده است.

امین فردین یکی از چهره‌های جنجالی شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام در یکی دو سال گذشته بوده است؛ شخصی که خود را به اصطلاح پاپاراتزی معرفی می‌کند و ادعا دارد پشت پرده های افراد مشهور را برملا می‌کند.

سردار آزمون که به دفعات سوژه به اصطلاح افشاگری‌های امین فردین بوده است خبر از صدور حکم جلب و استرداد امین فردین به ایران توسط اینترپل داده است. پیش از این امین فردین، درباره مسائل به وجود آمده برای آزمون در روسیه، ادعاهای عجیبی را مطرح کرد بود.

سردار آزمون

تگ های مرتبط

ارسال نظر