جام جهانی قطر

پیشکسوت و کارشناس فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: به نظر می رسد تیم ولز آسان‌ترین حرف ایران در گروه مقدماتی است و تیم ملی ایران برای بازی با این تیم باید خود را باور کند و بازی هجومی و سرعتی را در دستور کار قرار دهد که می تواند پیروز میدان باشد.

سایت شماره یک:
بهمن موحدپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شهرکرد گفت: تیم ملی کشورمان در بازی دوم خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر وِلز باید توانایی خود را باور کند و تنها به پیروزی در این دیدار فکر کند و بازی هجومی و سرعتی را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: ۲ بازی باقیمانده تیم ملی در مرحله گروه دوم رقابت‌های جام جهانی قطر، حکم فینال برای تیم ملی کشورمان را دارد و تیم ملی باید شیوه تهاجمی را در دستور کار خود قرار دهد و از بازی سرعت بازیکنان ولز غافل نشود.

وی ادامه داد:تیم ملی در بازی با انگلستان در تمامی پُست‌ها مشکل داشت و کادر فنی نیز اشتباهاتی در ورود دیرهنگام محمد حسین کنعانی‌زادگان به زمین و قرار ندادن امیرعابدزاده درون دروازه انجام داد ولی این بازی تمام شده و باید اینک تنها بر روی بازی‌های پیش رو تمرکز کرد.

وی تاکید کرد: ولز آسان‌ترین حریف ایران در این گروه است و بازی آمریکا با ولز نیز با وجود نتیجه تساوی این موضوع را نشان داد، سرمربی و کادر فنی تیم می‌بایست با تقویت روحیه بازیکنان و اتخاذ تاکتیک متفاوت، زمینه پیروزی برابر ولز را فراهم کنند و در صورتی‌که تیم ملی خود را باور کند به عقیده بسیاری از کارشناسان احتمال زیادی برای پیروزی دارد.

کارشناس فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های آسیایی عربستان و ژاپن با شگفتی سازی تیمهای قدرتمندی مانند آرژانتین و آلمان را شکست دادند و تیم ملی کشورمان بارها در آسیا نشان داده که سطح فوتبال بالاتری از این دو کشور دارد.

موحدپور تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی در بازی با انگلیس شرایط روحی مناسبی نداشتند و امید است با غیرت ایرانی و همیت بتوانند با پیروزی در دیدارهای باقیمانده، موجب اعتلای فوتبال و ورزش کشور شوند و رسانه نیز در تقویت روحیه تیم ملی می‌توانند نقش آفرین باشند.

به گزارش ایرنا،تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب انگلیس شد، تیم ملی روز جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف ولز برود.

ایران در گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

جدول گروه B

رتبه تیم بازی امتیاز
1 انگلیس 1 3
2 آمریکا 1 1
3 ولز 1 1
4 ایران 1 0
تگ های مرتبط

ارسال نظر