سایپا

هفته آینده ۴ هزار دستگاه شاهین سفید متعلق به شرکت سایپا در روز یکشنبه ۱۸ دی و ۵۰۰ دستگاه کارا دوکابین متعلق به بهمن موتور روز سه شنبه ۲۰ دی روی تابلو معاملات می‌روند.

سایت شماره یک:

سایپا شاهین به قیمت پایه 304 میلیون تومان عرضه خواهد شد و میزان درصد پیش پرداخت این خودرو 100 درصد در نظر گرفته شده است. تاریخ تحویل 30 فروردین 1402 اعلام شده است.​

بهمن موتور نیز کارا دوکابین را به قیمت پایه 301 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌کند و درصد پیش پرداخت 10 درصد اعلام شده است. تاریخ تحویل این خودرو 14 اسفند 1401 در نظر گرفته شده است.​

در مشخصات عرضه شاهین آمده است: هر کد ملی بالای 18 سال مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و محل تحویل خودرو نمایندگی‌های فروش شرکت به انتخاب مشتری است. خریداران ملزم به 12 درصد مالیات و عوراض قانونی و همین طور مبلغ 4 میلیون و 371 هزار و 306 تومان به ازای هر خوردو شامل 3 میلیون و 813 هزار و 747 تومان بابت بیمه شخص ثالث، 557 هزار و 560 تومان بابت خدمات مرتبط با خدمات شماره گذاری و پلاک بوده و دعوتنامه تکمیل وجه مبالغ مذکور برای مشتری صادر می‌شود.

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه هستند و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال 98 از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت و انتخاب نمایندگی تحویل گیرنده در مرحله تکمیل وجه برای مشتری فراهم شده است.

در مشخصات عرضه کارا دوکابین نیز آمده است: محدودیتی برای تعداد تقاضا برای اشخاص حقیقی و حقوقی در ثبت سفارش وجود ندارد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم خریدار خواهد بود و رنگ سفید و مدل خوردو 1401 است. خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید، همرمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی 7 روز تقویمی با مراجعه به پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت هرینه‌های جانبی و انتخاب عاملیت موردنظر خود اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ 8 میلیون و 760 هزار و 28 تومان شامل 4 میلیون و 760 هزار تومان بابت هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، 50 هزار تومان بابت هزینه خدمات پست، 280 هزار تومان بابت هزینه تولید پلاک و شماره گذاری، 3 میلیون و 626 هزار و 528 تومان هزینه بیمه شخص ثالث است.

تسنیم

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر