فال حافظ

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

سایت شماره یک:

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی و خاورمیانه‌ای رایج است. براساس فال حافظ ، شخصی کاغذی یا کتاب حافظ را با دست چپ خود در دست می‌گیرد. در فال حافظ  با شنیدن صدای قلم به برگه کاغذ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. بر اساس شعر انتخاب شده، فال حافظ خوانده می‌شود و از آن برای پیش‌بینی رویدادهای آینده استفاده می‌شود. البته باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک بازی است و نباید به آن به عنوان یک روش جدی پیش‌بینی آینده اعتقاد داشت.

فـال حـافـظ امروز اردیبهشت متولدین فروردین

غزل شماره 462 دیوان حافظ : یا مبسما یحاکی درجا من اللالی

تعبیر غزل شماره 462 حافظ در فال شما :

انسان خیال پردازی هستید و مدتی است دچار وهم و رویا شده اید، بهتر است بیشتر به مسائل واقعی زندگی تمرکز داشته باشید. از لطف و رحمت خداوند ناامید نباشید که همیشه در توبه باز است.

از خداوند بخواهید شما را از این سردرگمی نجات دهد. با تکیه بر الطاف پروردگار، نماز، ایمان و قرآن خواندن می توانید مسیر درست را یافته و به شکوه و عزت برسید.

فـال حـافـظ امروز  اردیبهشت متولدین اردیبهشت

غزل شماره 400 دیوان حافظ : بالابلند عشوه گر نقش باز من

تعبیر غزل شماره 400 حافظ در فال شما :

غصه نخورید که زندگی به همین روال باقی نخواهد ماند، بالاخره روزگار سختی و مشقت تمام می شود و ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار می رود، اما لازم است نقطه ضعف های خود را بشناسید.

علت اشتباه و شکست ها را بررسی کنید تا با موانع آشنا شده و در رفع آن ها بکوشید. ریاکاری و دورویی عاقبت خوبی ندارد. با اراده و خلوص نیت و توکل بر خدا به راه ادامه دهید.

فـال حـافـظ امروز  اردیبهشت متولدین خرداد

غزل شماره 467 دیوان حافظ : زان می عشق کز او پخته شود هر خامی

تعبیر غزل شماره 467 حافظ در فال شما :

انشالله در آینده نزدیک این سختی های آزاردهنده تمام می شود و روزگار خوش فرا می رسد. در شرایط بد زندگی صبر پیشه کنید و هرکسی را به عنوان مشاور انتخاب نکنید که ممکن است باعث دور شدن شما از راه درست شود.

افراد فریبکار و ریاکاری اطراف شما هستند که باید حواستان به آن ها باشد، از کبر و غرور برحذر بوده و هنگام تصمیم گیری با عقل و درایت عمل کنید.

فـال حـافـظ امروز اردیبهشت متولدین تیر

غزل شماره 149 دیوان حافظ : دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی‌گیرد

تعبیر غزل شماره 149 حافظ در فال شما :

دروغ و فریبکاری شما را از مقصود دور کرده و عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. سعی کنید با صداقت عمل کنید و فردی قابل اعتماد برای اطرافیان باشید. گاهی خودخواهی می کنید و فقط به آنچه خودتان دوست دارید فکر می کنید، به نظر دیگران هم احترام بگذارید تا به مقصود دست پیدا کنید.

برای موفقیت با افراد دانا و دوستان دلسوز مشورت کنید و از رنجاندن دوستان برحذر باشید تا در آینده بتوانید روی کمک آن ها حساب کنید. با توکل بر خدا ، علاقه و پشتکار هر نیت درستی برآورده خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز  اردیبهشت متولدین مرداد

غزل شماره 167 دیوان حافظ : ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد

تعبیر غزل شماره 167 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که همه چیز به کام شما تغییر پیدا می کند و به زودی مراد دل تان حاصل خواهد شد. هنر آن است که در روزهای طلایی شکرگزار خداوند باشید و از کبر و غرور حذر کنید. با اراده و همت عالی ادامه دهید تا موفقیت ها ماندگار شوند.

منفی باف نباشید و اختیار خود را به کسی ندهید. بسیاری به زندگی شما غبطه می خورند پس قدر زندگی و خانواده خود را بدانید. به زودی ملاقات مهمی در پیش دارید.

فـال حـافـظ امروز اردیبهشت متولدین شهریور

غزل شماره 69 دیوان حافظ : کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست

تعبیر غزل شماره 69 حافظ در فال شما :

این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر خسته می شوید و کمتر نتیجه می گیرید. هرچه شما در وصال یار سماجت به خرج می دهید او بیشتر از قبل از شما دور می شود. غصه نخورید، شاید سرنوشت اینگونه برای شما مقدر شده، گاهی جز صبر و امیدواری نمی توان کاری کرد.

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

فـال حـافـظ امروز اردیبهشت متولدین مهر

غزل شماره 217 دیوان حافظ : مسلمانان مرا وقتی دلی بود

تعبیر غزل شماره 217 حافظ در فال شما :

مدتی است از اطرافیان خود دلگیر هستید و گمان می کنید همه شما را رها کرده و تک و تنها در دریای مشکلات غرق شده اید. فراموش نکنید که مشکلات و سختی های زندگی همگی مصلحت خداوند هست و در مسیر امتحان الهی قرار گرفته اید.

به زودی لطف خداوند شامل حال شما می شود و تیزهوشی و درایت شما تاثیر خودش را خواهد گذاشت. تردید و دودلی را کنار بگذارید و با خانواده خود خوش رفتاری کنید، هوای پدر و مادر را داشته باشید و دست از لجبازی بردارید. به زودی قرض ها ادا می شود، زمان خوبی برای مسافرت نیست.

فـال حـافـظ امروز  اردیبهشت متولدین آبان

غزل شماره 404 دیوان حافظ : می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این

تعبیر غزل شماره 404 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید بیشتر تلاش کنید و با اراده و انرژی جلو بروید تا کام دل برآورده شود. برای موفقیت با افراد با تجربه و دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا دچار اشتباه نشوید.

قبل از هر اقدامی جوانب آن را دقیق بررسی کرده و با درایت و دوراندیشی تصمیم بگیرید.

فـال حـافـظ امروز  اردیبهشت متولدین آذر

غزل شماره 283 دیوان حافظ : سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

تعبیر غزل شماره 283 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید شجاعت به خرج دهید و صداقت داشته باشید. ریاکاری عاقبت خوبی نخواهد داشت. به تازگی کاری را شروع کرده اید و باید شک و دودلی را کنار بگذارید.

دست از ناامیدی بردارید زیرا سرانجام مراد دل حاصل خواهد شد. قلبی پاک، خانواده خوب و زندگی مرفهی دارید، سعی کنید زندگی خود را حفظ کرده و به بیراهه کشیده نشوید.

اسرار دل را برای غریبه و نامحرم فاش نکنید.

فال حافظ امروز  اردیبهشت متولدین دی

غزل شماره 412 دیوان حافظ : مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو

تعبیر غزل شماره 412 حافظ در فال شما :

مال و زینت های دنیا باعث شده خدا را از یاد برده و دچار غفلت و بی خبری شده اید. اگرچه تلاش زیادی برای رسیدن به خواسته های خود انجام می دهید اما ایمان کم و فراموش کردن خدا باعث بی ثمر ماندن همه سخت کوشی ها شده است.

به پروردگار یکتا توکل داشته باشید و با یاد او هر کاری را انجام دهید تا به مسیر درست را طی کرده و بر رقیبان پیروز شوید.

فـال حـافـظ امروز  اردیبهشت متولدین بهمن

غزل شماره 384 دیوان حافظ : می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

تعبیر غزل شماره 384 حافظ در فال شما :

از کبر و خودبینی برحذر باشید که عاقبت خوبی ندارد و شما را از رسیدن به موفقیت دور می کند. قدر دوستان جانی را بدانید و با آن ها صادق و یکرنگ باشید تا در مواقعی که به حضورشان نیاز دارید به کمک شما بشتابند.

مدتی است از یار دور افتاده و غم فراق شما را آزار می دهد. سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به وصال یار می رسید. از حرص و طمع برای مال دنیا دست بردارید و قناعت پیشه کنید.

فـال حـافـظ امروز  اردیبهشت متولدین اسفند

غزل شماره 99 دیوان حافظ : دل من در هوای روی فرخ

تعبیر غزل شماره 99 حافظ در فال شما :

از معشوق دور افتاده اید و این فراق غم و اندوه بزرگی برای شما به همراه داشته طوری که در هر لحظه به یادش هستید و زندگی تان از حرکت ایستاده. دل به خداوند بسپارید که تنها او از دل شما آگاه است.

امیدوار باشید و صبوری پیشه کنید تا با توکل بر خدا مشکلات حل شود. هر چه تقدیرتان باشد همان رقم خواهد خورد.

به زودی با فردی آشنا می شوید که باعث موفقیت و پیشرفت خواهد شد. دست از لجاجت بردارید و به آینده خود فکر کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر