فال حافظ

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

سایت شماره یک:

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی رواج دارد. در فال حافظ ، شخص مورد نظر یک سؤال خاص را به صورت نوشتاری به همراه نام و نام خانوادگی خود در کاغذی نوشته و سپس آن کاغذ را تازه برگشته و در هنگام صحبت با یکی از اشخاص حاظر، در فال حافظ او را انتخاب می‌کند و سؤال خود را به او می‌پرسد. سپس آن شخص به صورت تصادفی یکی از اشعار فال حافظ را باز می‌کند و به عنوان پاسخ به سؤال شخص مورد نظر، بخشی از آن شعر را به او می‌خواند. فال حافظ ، بیشتر به عنوان یک گیج کننده تفریحی محسوب می‌شود و قطعاً نباید به عنوان یک منبع جدی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین فروردی

غزل شماره 205 دیوان حافظ : تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود

تعبیر غزل شماره 205 حافظ در فال شما :

کسی از آینده خبر ندارد اما راز زندگی در تیزهوشی و درایت است، هر انسانی می تواند با عقل و صبر و شکیبایی به موفقیت برسد. ناامید نباشید، از تردید و دودلی دست بردارید.

به خداوند توکل کنید و از عجله کردن پرهیز کنید که برای رسیدن به مقصود باید پله پله جلو رفت. اگرچه از یکنواختی زندگی خسته شده اید اما امیدوار باشید که با تلاش و کوشش می توانید بهترین زندگی را بسازید.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 280 دیوان حافظ : چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش

تعبیر غزل شماره 280 حافظ در فال شما :

به دنیال کسی هستید که بتوانید به او اعتماد کرده و سفره دل را برایش باز کنید. مدتی است گوشه گیری اختیار کرده اید اما با خجالت و عزلت نشینی گره کار باز نخواهد شد. از افسردگی و انزوا خارج شوید و بهانه جویی نکنید تا دل تان جوان شود.

به زودی با تلاش و کوشش به اهداف خود نائل می شوید و نشانه های آن را از هم اکنون مشاهده می کنید. به خداوند توکل کنید که درهای خوشبختی به روی شما باز می شود. نگران مسافر نباشید. انشالله بیمار شفا پیدا می کند.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین خرداد

غزل شماره 333 دیوان حافظ : نماز شام غریبان چو گریه آغازم

تعبیر غزل شماره 333 حافظ در فال شما :

از فریبکاری دوستان و رفیقان دورو به تنگ آمده اید و آن ها را دلیل ناکامی های خود می دانید. احساس تنهایی به شما فشار می آورد و دچار اندوه فراوان شده اید.

بهتر است به روزهای گذشته خوب فکر کنید و دلیل شکست ها و اشتباهات خود را بیابید. از تجربه های گذشته استفاده کنید و با امید و تدبیر قدم بردارید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین تیر

غزل شماره 375 دیوان حافظ : صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

تعبیر غزل شماره 375 حافظ در فال شما :

همواره به یاد پروردگار باشید و از عبادت و دعا دست برندارید، از گناه دوری کنید و پول پرستی را کنار بگذارید که همه مشکلات دنیا با مادیات حل نخواهد شد.

از روزی بترسید که به آخر راه رسیده و توشه ای برای آخرت خود فراهم نکرده باشید. از دنیا لذت ببرید اما نه لذت های آلوده به هوا و هوس و گناه و بکوشید در تقوا و ایمان از دیگران پیشی بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین مرداد

غزل شماره 472 دیوان حافظ : احمد الله علی معدله السلطان

تعبیر غزل شماره 472 حافظ در فال شما :

اراده آهنین و محکمی دارید. بخت و اقبال به شما روی آورده و معجزه ای در شرف وقوع است که همگان را به حیرت وامی دارد. برای پیروزی در کارها باید همه تلاش خود را به کار گیرید.

به زودی سفر زیارتی کربلا در پیش دارید، در طول سفر به آرامش عجیبی می رسید و اتفاقات معنوی خوبی برای شما رخ می دهد که چشم و دل تان را روشن خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین شهریور

غزل شماره 350 دیوان حافظ : به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم

تعبیر غزل شماره 350 حافظ در فال شما :

با آرزوهای محال و دست نیافتنی عمر خود را هدر ندهید و عاقلانه فکر کنید و تصمیم بگیرید. هرگز از خط تعادل خارج نشوید و از افراط و تفریط برحذر باشید.

اگرچه ناملایمات زندگی فشار زیادی به شما آورده اما شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر سختی ها سر خم نکنید که انشالله به نیت دل خود برسید.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین مهر

غزل شماره 430 دیوان حافظ : به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می

تعبیر غزل شماره 430 حافظ در فال شما :

روزهای عمر می گذرد، نه خوشی ها باقی خواهد ماند و نه سختی ها. به لذت های زودگذر دنیا دل نبندید که هیچ چیز دائمی نیست. برای آرزوهای غیرممکن وقت خود را هدر ندهید.

به لطف و رحمت پروردگار ایمان داشته و به او توکل کنید. قناعت پیشه باشید و شک نکنید که هر اتفاقی که رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین آبان

غزل شماره 267 دیوان حافظ : ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

تعبیر غزل شماره 267 حافظ در فال شما :

انتظار شما را بی طاقت کرده و در استرس و نگرانی هستید که آیا معشوق نیز شما را دوست دارد یا خیر. در عشق و غاشقی درد و رنج طبیعی است، اندوهگین نباشید، به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید و لطف شخصی شامل حال شما خواهد شد.

آینده خوبی در پیش داری و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین آذر

غزل شماره 318 دیوان حافظ : مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم

تعبیر غزل شماره 318 حافظ در فال شما :

به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت.

هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فال حافظ امروز 29 خرداد متولدین دی

غزل شماره 100 دیوان حافظ : دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد

تعبیر غزل شماره 100 حافظ در فال شما :

به تازگی برای انجام کاری برنامه ریزی کرده اید و قصد آغاز آن را دارید، توکل لازمه ی موفقیت در هر چیزی است، به خداوند توکل کنید و قدم در مسیر بگذارید که خیر شما در آن است و عاقبت خوبی به همراه خواهد داشت.

چقدر خودتان را برای مسائل مالی و دنیوی عذاب می دهید و غصه می خورید؟! غم و غصه را کنار گذاشته و خوشحال باشید که به زودی هم مقام بالا و هم ثروت کلانی به دست خواهید آورد.

از نصیحت های اطرافیان دلسوز، دلگیر نشوید که خیر شما را می خواهند. از این انتقادات برای پیشرفت در کار و زندگی استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین بهمن

غزل شماره 352 دیوان حافظ : روزگاری شد که در میخانه خدمت می‌کنم

تعبیر غزل شماره 352 حافظ در فال شما :

برخی اطرافیان حسود و بدخواه سعی می کنند شما را از مسیر درست منحرف کرده به بیراهه بکشانند. مراقب این افراد باشید و جانب احتیاط را از دست ندهید.

قبل از شروع هر کاری، خوب فکر کرده و با عقل و درایت تصمیم بگیرید و عمل کنید تا موفقیت تضمین شود. دوستان مورد اعتماد و دلسوز را بشناسید تا در مواقع نیاز از آن ها یاری بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 29 خرداد متولدین اسفند

غزل شماره 312 دیوان حافظ : بُشری اِذِ السّلامهُ حَلَّت بِذی سَلَم

تعبیر غزل شماره 312 حافظ در فال شما :

شخصی به شما ستم کرده که از دست او ناراحت هستید، او هم در حال و وضع مساعدی به سر نمی برد. نگران نباشید به زودی رحمت و لطف خداوند شامل حال شما شده و ستم ها به سمت ستمکار بازمی گردد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر