فال حافظ

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

سایت شماره یک:

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی رواج دارد. در فال حافظ ، شخص مورد نظر یک سؤال خاص را به صورت نوشتاری به همراه نام و نام خانوادگی خود در کاغذی نوشته و سپس آن کاغذ را تازه برگشته و در هنگام صحبت بایکی از اشخاص حاظر، در فال حافظ او را انتخاب می‌کند و سؤال خود را به او می‌پرسد. سپس آن شخص به صورت تصادفی یکی از اشعار فال حافظ را باز می‌کند و به عنوان پاسخ به سؤال شخص مورد نظر، بخشی از آن شعر را به او می‌خواند. فال حافظ ، بیشتر به عنوان یک گیج کننده تفریحی محسوب می‌شود و قطعاً نباید به عنوان یک منبع جدی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین فروردین

غزل شماره 258 دیوان حافظ : هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز

تعبیر غزل شماره 258 حافظ در فال شما :

همواره به یاد خداوند باشید و به درگاهش شکرگزاری کنید. زندگی پستی بلندی های فراوانی دارد و سختی ها و مشکلات شما را خسته کرده است. با غم و غصه خوردن به جایی نمی رسید، با اراده قوی برخیزید و با همه مشکلات مبارزه کنید تا به مراد دل برسید.

به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد اما باید با فکر و دقت کافی اقدام کنید و تردید و دودلی را از خود دور کنید. دست از لجبازی بردارید و دیگران را با حرف های خود آزار ندهید.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 23 دیوان حافظ : خیال روی تو در هر طریق همره ماست

تعبیر غزل شماره 23 حافظ در فال شما :

همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.

ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین خرداد

غزل شماره 487 دیوان حافظ : ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تعبیر غزل شماره 487 حافظ در فال شما :

تا به حال کاری بر اساس عشق انجام نداده در عشق و عاشقی تجربه ای ندارید اما به دیگران اندرز می دهید. درباره چیزی که تجربه ای از آن ندارید حرفی نزنید بلکه اول خودتان را ساخته و روزگار را تجربه کنید.

وقتی به مرحله ای رسیدید که دل تان صیقلی شده و انوار الهی به آن تابید، آن گاه می توانید از آن چه تجربه کرده و گذرانده اید برای بهتر کردن زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای برآورده شدن نیاز و حاجات فقط در خانه خدا را بزنید.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین تیر

غزل شماره 291 دیوان حافظ : ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش

تعبیر غزل شماره 291 حافظ در فال شما :

چیزی را از دست داده اید و بسیار اندوهگین هستید، اما غم و غصه و افسوس فایده ای ندارد، به جای حسرت خوردن بهتر است به دنبال جبران این مسئله باشید و با جدیت و پشتکار بیشتر تلاش کنید.

سخت نگیرید تا زندگی راحت تر شود. نیتی در دل دارید که پستی بلندی های زیادی دارد و باید صبوری پیشه کنید یا از آن صرف نظر کنید. از لجبازی و خودخوری دست بکشید که عاقبت خوبی برای شما ندارد.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین مرداد

غزل شماره 455 دیوان حافظ : عمر بگذشت به بی‌حاصلی و بوالهوسی

تعبیر غزل شماره 455 حافظ در فال شما :

عمر خود را به بطالت می گذرانید و وقت های پرارزش جوانی را در پی چیزهای بی ارزش هستید. اگر قصد رسیدن به مدارج بالا دارید با بزرگان مشورت کرده و از تجربه آن ها بهره مند شوید.

کمی ظاهربین هستید و همین باعث شده با دیدن ظاهر زندگی دیگران خود را بی ارزش و کم بشمارید. خودباوری خود را تقویت کنید. به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهید کرد و شهرت شما همه جا می پیچد.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین شهریور

غزل شماره 348 دیوان حافظ : دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم

تعبیر غزل شماره 348 حافظ در فال شما :

افسوس گذشته و اشتباهاتی که مرتکب شده اید فکر شما را پریشان و آشفته کرده و بابت آن بسیار ناراحت هستید. اما چاره کار حسرت خوردن نیست و فایده ای نخواهد داشت.

در برابر رنج های زندگی صبوری کرده و به لذت های فانی دنیا دلبسته نباشید. برای داشتن آینده بهتر به خداوند توکل کرده و با عقل و درایت رفتار کنید تا به موفقیت برسید.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین مهر

غزل شماره 3 دیوان حافظ : اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

تعبیر غزل شماره 3 حافظ در فال شما :

زندگی را سخت نگیرید، خداوند نعمت های فراوانی به شما ارزانی داشته، به آن راضی باشید و با آرامش زندگی کنید. از حرص و طمع حذر کنید زیرا سرانجام خوبی ندارد و باعث بی آبرویی می شود.

برای موفقیت با بزرگان و افراد باتجربه و دلسوز مشورت کنید. بر سر عهد و پیمان خود باشید و کارهای خود را ناتمام رها نکنید. در حق دیگران بدی نکنید که در جایی از زندگی نتیجه آن دامن شما را می گیرد.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین آبان

غزل شماره 69 دیوان حافظ : کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست

تعبیر غزل شماره 69 حافظ در فال شما :

این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر خسته می شوید و کمتر نتیجه می گیرید. هرچه شما در وصال یار سماجت به خرج می دهید او بیشتر از قبل از شما دور می شود. غصه نخورید، شاید سرنوشت اینگونه برای شما مقدر شده، گاهی جز صبر و امیدواری نمی توان کاری کرد.

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین آذر

غزل شماره 187 دیوان حافظ : دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

تعبیر غزل شماره 187 حافظ در فال شما :

به امید الطاف خداوند باشید و تنها از او کمک بخواهید. ناامیدی دردی دوا نخواهد کرد، برای رسیدن به مراد دل خود، باید اراده آهنین داشته و به خودتان تکیه کنید نه دیگران.

افراد حسود و فریبکار منتظر فرصتی برای آسیب وارد کردن به شما هستند، مراقب باشید که فریب حیله آن ها را نخورید. فراموش نکنید رفتاری که با مردم دارید نوع رفتار دیگران با شما را تعیین می کند.

فال حافظ امروز 7 مرداد متولدین دی

غزل شماره 264 دیوان حافظ : خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

تعبیر غزل شماره 264 حافظ در فال شما :

پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.

برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین بهمن

غزل شماره 32 دیوان حافظ : خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست

تعبیر غزل شماره 32 حافظ در فال شما :

به زودی پاسخ دعاهایی که به درگاه خدا کرده اید دریافت می کنید و به مراد دل و هدف خود می رسید. شاید گمان کنید این پیروزی تنها حاصل تلاش و توانمندی های خودتان است اما مطمئن باشید به تنهایی نمی توانستید موفق شوید و دیگران در این راه تاثیرگذار بوده اند.

به عهد و پیمان خود وفا کرده و عهدشکنی نکنید. روزهای خوشی در پیش دارید و ایام به کامتان است، شکرگزاری خداوند متعال را به جا آورده و از یاد او غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 7 مرداد متولدین اسفند

غزل شماره 4 دیوان حافظ : صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را

تعبیر غزل شماره 4 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار کبر و خودبینی شده اید، این خصلت ناپسند آفت زندگی شماست و باید از آن برحذر باشید. با دیگران با محبت و مهربانی رفتار کنید و در زمان بی نیازی به آن ها کمک کنید.

حواستان باشد که هیچکس برای همیشه در اوج یا قعر باقی نخواهد ماند. در کارها با افراد صالح و دانا مشورت کنید و ناامیدی را کنار بگذارید. ظاهربین نباشید و به خداوند توکل کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر