فال حافظ

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سه شنبه 30 آبان را بخوانید.

سایت شماره یک:

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی رواج دارد. در فال حافظ ، شخص مورد نظر یک سؤال خاص را به صورت نوشتاری به همراه نام و نام خانوادگی خود در کاغذی نوشته و سپس آن کاغذ را تازه برگشته و در هنگام صحبت با یکی از اشخاص حاظر، در فال حافظ او را انتخاب می‌کند و سؤال خود را به او می‌پرسد. سپس آن شخص به صورت تصادفی یکی از اشعار فال حافظ را باز می‌کند و به عنوان پاسخ به سؤال شخص مورد نظر، بخشی از آن شعر را به او می‌خواند. فال حافظ ، بیشتر به عنوان یک گیج کننده تفریحی محسوب می‌شود و قطعاً نباید به عنوان یک منبع جدی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود.

فال حافـظ متولدین فروردین

ای که با سلسله زلف دراز آمده‌ای

فرصتت باد که دیوانه نواز آمده‌ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت

چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده‌ای

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که فرصت های خوبی برایتان پیش می‌آید که باید آنها را غنیمت شمرده و از دست ندهید. از ظاهربینی برحذر باشید. به زندگی و همه آنچه در آن است به چشم دل نگاه کنید و خوبی و نادرستی را تشخیص دهید. از دودلی و تردیدهای خود دست بکشید که همه شرایط برای رسیدن به مراد دل آماده و مهیاست. خوب فکر کنید و تصمیم درست را اتخاذ کنید.

فال حافـظ متولدین اردیبهشت

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست

بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست

اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را

به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید. به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد. بندهای غم عاقبت از دل تان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال حافـظ متولدین خرداد

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست  

می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت

وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که دوران سختی به پایان رسیده و زمان وصال و رسیدن به مقصود نزدیک است. سنگ هایی که سر راهت می افتد اثری ندارد اگر مواظب باشی. از دوستی با نامردان و منافقان پرهیز کن. عاقلانه تر فکر کن .ان شاءالله که موفقیت با توست.

فال حافـظ متولدین تیر

شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد

بنده طلعت آن باش که آنی دارد

چشمه چشم مرا ای گل خندان دریاب

که به امید تو خوش آب روانی دارد

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که به کسی دل ببند که زیبایی سیرت داشته باشد، تنها زیبایی ظاهری دلیل وفاداری و خوب بودن نیست.

فال حافـظ متولدین مرداد

عمری ست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم

روی و ریای خلق به یک سو نهاده‌ایم

تا سحر چشم یار چه بازی کند که باز

بنیاد بر کرشمه جادو نهاده‌ایم

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. آنچه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده، مراقب باشید تا آنچه به سختی به دست آورده اید را به راحتی به باد ندهید.

فال حافـظ متولدین شهریور

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می

علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

زمانه هیچ نبخشد که بازنستاند

مجو ز سفله مروت که شیئه لا شی

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که روزهای عمر می‌گذرد، نه خوشی‌ها باقی خواهد ماند و نه سختی‌ها. به لذت‌های زودگذر دنیا دل نبندید که هیچ چیز دائمی نیست. برای آرزوهای غیرممکن وقت خود را هدر ندهید. به لطف و رحمت پروردگار ایمان داشته و به او توکل کنید. قناعت پیشه باشید و شک نکنید هر اتفاقی که رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

فال حافـظ متولدین مهر

الا ای طوطی گویای اسرار

مبادا خالیت شکر ز منقار  

بیا و حال اهل درد بشنو

به لفظ اندک و معنی بسیار

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که شانس فقط یک بار در خانه‌ شما را می زند پس چرا آن را پس می‌زنید و ندانسته به بازی می‌گیرید؟ فکر می‌کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دین تان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی‌تان دولت و مال و سلامت را به شما عطا فرماید.

فال حافـظ متولدین آبان

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه

که هر که بی ​هنر افتد نظر به عیب کند

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که خوش قلبی و پاکدلی خود را حفظ کن تا خداوند کمکت کند، بدان که رقیب تو همیشه موفق نخواهدبود. به مراد دلت خواهی رسید، امید خود را از دست مده که به مقصود خواهی رسید.

فال حافـظ متولدین آذر

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد

من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

از دست رفته بود وجود ضعیف من

صبحم به بوی وصل تو جان بازداد باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که یاد ایام قدیم و خاطرات خوش آن زمان دلت را شاد می‌کند. درددل زیادی داری و به دنبال یک همراز و هم‌سخن می‌گردی. خود را ضعیف می‌پنداری اما بسیار قوی هستی. به زودی خبری را دریافت می کنی که از شنیدن آن بسیار خوشحال خواهی شد.

فال حافظ متولدین دی

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف

گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من

گر چه سخن همی ​برد قصه من به هر طرف

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند و از آدم های دور و برت خسته شده ای و به همه کس بدبین هستی اما عینک بدبینی را از چشم بردار. اگر به دیگران محبت کنی دیگران نیز به تو محبت خواهند کرد اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

فال حافـظ متولدین بهمن

سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد

به دست مرحمت یارم در امیدواران زد

چو پیش صبح روشن شد که حال مهر گردون چیست

برآمد خنده خوش بر غرور کامگاران زد

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می‌رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می‌دهد. به یاد داشته باش زمانی که به تمام خواسته‌هایت رسیدی خدا را فراموش نکنی.

فال حافـظ متولدین اسفند

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز

چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز

به نیم بوسه دعایی بخر ز اهل دلی

که کید دشمنت از جان و جسم دارد باز

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که خداوند نعمات بسیاری را در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی. بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد. روابط خود را با دیگران مستحکم کن و با عشق و محبت زندگی کن.

تگ های مرتبط

ارسال نظر