فال حافظ

فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 22 مرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما.

سایت شماره یک:

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی رواج دارد. در فال حافظ ، شخص مورد نظر یک سؤال خاص را به صورت نوشتاری به همراه نام و نام خانوادگی خود در کاغذی نوشته و سپس آن کاغذ را تازه برگشته و در هنگام صحبت بایکی از اشخاص حاظر، در فال حافظ او را انتخاب می‌کند و سؤال خود را به او می‌پرسد. سپس آن شخص به صورت تصادفی یکی از اشعار فال حافظ را باز می‌کند و به عنوان پاسخ به سؤال شخص مورد نظر، بخشی از آن شعر را به او می‌خواند. فال حافظ ، بیشتر به عنوان یک گیج کننده تفریحی محسوب می‌شود و قطعاً نباید به عنوان یک منبع جدی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود.

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 219 دیوان حافظ : کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

تعبیر غزل شماره 219 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی به سرمنزل مقصود رسیده و یک به یک به تمام اهداف خود دست پیدا می کنید. دست به هرچیزی می زنید به طلا تبدیل می شود و بخت و اقبال به شما روی آورده است. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و از یاد او غافل نشوید.

گاهی دچار استرس و اضطراب می شوید که ریشه آن عدم اعتماد به نفس و تردیدها می باشد. از فرصت های پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، عمر کوتاه است، از زندگی لذت ببرید. در لحظات خوشی همواره به یاد خداوند باشید.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 369 دیوان حافظ : ما ز یاران چشم یاری داشتیم

تعبیر غزل شماره 369 حافظ در فال شما :

در طول زندگی به افراد نامناسب اطمینان کرده اید که شما را در مسیر زندگی تنها گذاشته و بی وفایی کرده اند. تکیه کردن به این انسان ها باعث پشیمانی شما شده است.

بهتر است از این به بعد به توانایی ها و استعدادهای خود تکیه داشته باشید، دوباره بلند شوید و از نقطه اول شروع کنید که با تلاش و توکل بی شک موفقیت با شما خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 223 دیوان حافظ : هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

تعبیر غزل شماره 223 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید تاب و تحمل سختی ها را داشته و با همتی عالی و عزم راسخ قدم در مسیر بگذارید. در طول مسیر همواره امیدوار باشید که یاس و ناامیدی شرّی بزرگ است.

دودلی و تردید را کنار بگذارید. برای وصال یار بی تابی می کنید و هر لحظه به یادش هستید اما غصه و اندوه مشکلی را حل نمی کند، باید به خداوند توکل کنید و با تمام وجود برای رسیدن به او تلاش کنید.

انسان مهربان و خوش قلبی هستید و عصبانیت و کارهای خودخواهانه شایسته فردی مانند شما نمی باشد. سعی کنید باعث رنجش دیگران نشوید.

فـال حـافـظ امروز 22مرداد متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 436 دیوان حافظ : آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی

تعبیر غزل شماره 436 حافظ در فال شما :

مدتی است احساس می کنید از اهداف خود دور شده و در مسیر نادرستی قرار گرفته اید. به همین خاطر اندوهگین و دل آزرده هستید. از این غصه ها دست بردارید و همه چیز را به سرنوشت و تقدیر بسپارید.

قناعت پیشه کنید و مطمئن باشید آن چه به صلاح شما باشد اتفاق خواهد افتاد. آرزوهای غیرممکن را کنار بگذارید. دوستان خود را با تعمق انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 216 دیوان حافظ : آن یار کز او خانه ما جای پری بود

تعبیر غزل شماره 216 حافظ در فال شما :

مدتی است به بلایا و سختی ها مبتلا شده اید اما این روزها خیلی زود می گذرد و جای نگرانی نیست. احساس پشیمانی می کنید زیرا کارهای بیهوده ای انجام می دهید که بدون تعقل و دوراندیشی است. چرا فرصت ها را به راحتی از دست می دهید؟

وابسته مال دنیا نبودن خصلت پسندیده ای است اما شما بیش از حد ولخرجی می کنید و ارزش مالی که به زحمت به دست می آورید را نمی دانید. صبوری کنید که بیمار شفا پیدا می کند.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 246 دیوان حافظ : عید است و آخر گل و یاران در انتظار

تعبیر غزل شماره 246 حافظ در فال شما :

به اطرافیان امیدی ندارید و مایوس و اندوهگین هستید. به نظر می رسد اراده و همت عالی که داشتید اثر نکرده است. افراد بدخواه و رقیبان حسود گره در کار شما انداخته اند و همین زندگی را برای شما تیره و تار کرده است.

نگران نباشید و غم و غصه به دل راه ندهید، خداوند جواب بددلی های حسودان را خواهد داد، گناهان شما را خواهد بخشید و شما را به مراد دل می رساند. به خداوند توکل داشته باشید و همه چیز را به او بسپرید.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 333 دیوان حافظ : نماز شام غریبان چو گریه آغازم

تعبیر غزل شماره 333 حافظ در فال شما :

از فریبکاری دوستان و رفیقان دورو به تنگ آمده اید و آن ها را دلیل ناکامی های خود می دانید. احساس تنهایی به شما فشار می آورد و دچار اندوه فراوان شده اید.

بهتر است به روزهای گذشته خوب فکر کنید و دلیل شکست ها و اشتباهات خود را بیابید. از تجربه های گذشته استفاده کنید و با امید و تدبیر قدم بردارید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 316 دیوان حافظ : زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

تعبیر غزل شماره 316 حافظ در فال شما :

در کارها میانه روی و اعتدال داشته باشید و دقت کنید. از عجله کردن بپرهیزید. دوستان دلسوز و وفادار را حفظ کنید زیرا همین دوستان در روزهای فقر و نیاز به یاری شما خواهند آمد.

برای پیروزی در کارها با افراد باتجربه مشورت کنید و از غرور و خودبینی دوری کنید که عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 425 دیوان حافظ : دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

تعبیر غزل شماره 425 حافظ در فال شما :

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.

از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فال حافظ امروز 22 مرداد متولدین دی

تصویر

غزل شماره 411 دیوان حافظ : تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

تعبیر غزل شماره 411 حافظ در فال شما :

مدتی است در خودتان فرو رفته و به دیگران بی محلی می کنید، این کار باعث آزار دل و رنجش اطرافیان شده، دست از این کار بردارید

زمان توکل و یاری گرفتن از خداوند است. برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. با استعانت از پروردگار متعال و کمک دیگران به زودی به خواسته های دل خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 411 دیوان حافظ : تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

تعبیر غزل شماره 411 حافظ در فال شما :

مدتی است در خودتان فرو رفته و به دیگران بی محلی می کنید، این کار باعث آزار دل و رنجش اطرافیان شده، دست از این کار بردارید

زمان توکل و یاری گرفتن از خداوند است. برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. با استعانت از پروردگار متعال و کمک دیگران به زودی به خواسته های دل خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 22 مرداد متولدین اسفند

غزل شماره 3 دیوان حافظ : اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

تعبیر غزل شماره 3 حافظ در فال شما :

زندگی را سخت نگیرید، خداوند نعمت های فراوانی به شما ارزانی داشته، به آن راضی باشید و با آرامش زندگی کنید. از حرص و طمع حذر کنید زیرا سرانجام خوبی ندارد و باعث بی آبرویی می شود.

برای موفقیت با بزرگان و افراد باتجربه و دلسوز مشورت کنید. بر سر عهد و پیمان خود باشید و کارهای خود را ناتمام رها نکنید. در حق دیگران بدی نکنید که در جایی از زندگی نتیجه آن دامن شما را می گیرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر