فال حافظ

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد.

سایت شماره یک:

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی رواج دارد. در فال حافظ ، شخص مورد نظر یک سؤال خاص را به صورت نوشتاری به همراه نام و نام خانوادگی خود در کاغذی نوشته و سپس آن کاغذ را تازه برگشته و در هنگام صحبت بایکی از اشخاص حاظر، در فال حافظ او را انتخاب می‌کند و سؤال خود را به او می‌پرسد. سپس آن شخص به صورت تصادفی یکی از اشعار فال حافظ را باز می‌کند و به عنوان پاسخ به سؤال شخص مورد نظر، بخشی از آن شعر را به او می‌خواند. فال حافظ ، بیشتر به عنوان یک گیج کننده تفریحی محسوب می‌شود و قطعاً نباید به عنوان یک منبع جدی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود.

 

فـال حـافـظ متولدین فروردین

غزل شماره 42 دیوان حافظ : حال دل با تو گفتنم هوس است

تعبیر غزل شماره 42 حافظ در فال شما :

طمع می تواند شما را از اوج به قعر کشیده و جلوی پیشرفت تان را بگیرد. حرص و طمع را رها کنید تا راه رسیدن به مقصود را بیابید.

سعی کنید در انجام هرکاری از هوای نفسانی و وسوسه شیطان برحذر باشید که سرانجام بدی به همراه خواهد داشت.

به زودی به دیدار یار نائل شده و به مراد دل خواهید رسید اما در طول مسیر مراقب باشید که انسانیت و اعتقادات خود را فدا نکنید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره 91 دیوان حافظ : ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

تعبیر غزل شماره 91 حافظ در فال شما :

واقعا عاشق شماست و همیشه در ذهنش باقی خواهید ماند، شما هم به فکر او هستید اما خودتان را نزد او خوار و کوچک نکنید. بهتر است مجنون عشق خودش را بروز نداده و سختی های راه را تحمل کند تا شما هم در عشق و عاشقی به مقام او برسید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

غزل شماره 161 دیوان حافظ : کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد

تعبیر غزل شماره 161 حافظ در فال شما :

اندوهگین نباشید، با غم و غصه نمی توانید تصمیم درست بگیرید. از روزهای ناخوشی گله مند نباشید که گذرا هستند و در مقابل آن ها باید صبوری پیشه کنید. با شکیبایی دشمنان ستیزه جو به دوستان جانی تبدیل می شوند.

حسودان پیوسته به دنبال راهی برای ناامید کردن شما هستند، به حرف های آن ها توجه نکنید، از خداوند یاری بطلبید و با شرایط بد بسازید تا روزگار خوشی و کامیابی فرا برسد.

فـال حـافـظ متولدین تیر

غزل شماره 277 دیوان حافظ : فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

تعبیر غزل شماره 277 حافظ در فال شما :

شک نکنید که دنیا به همین صورت باقی نخواهد ماند و همه چیز تغییر خواهد کرد. آینده نگر و دوراندیش باشید و از عجله کردن در کارها پرهیز کنید. با سختی های زندگی مبارزه کرده و درباره آینده افکار مثبت داشته باشید.

یاس و ناامیدی را از دل بیرون کنید، حرف و عمل در کنار هم باعث موفقیت می شود، به قول های خود عمل کرده و سر عهد و پیمان خود باشید. مراقب باشید که به بیراهه نروید. مسافرتان به سلامت بازخواهد گشت.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

غزل شماره 482 دیوان حافظ : ای دل به کوی عشق گذاری نمی‌کنی

تعبیر غزل شماره 482 حافظ در فال شما :

شرایط کاری که می خواستید انجام دهید آماده شده اما اقدامی نمی کنید و با امروز و فردا کار را به عقب می اندازید. اگر تعلل کنید همه چیز به فنا خواهد رفت.

با از دست دادن فرصت هایی که پیش می آید دچار پشیمانی خواهید شد، دوراندیش و آینده نگر باشید تا به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید.

فـال متولدین شهریور

غزل شماره 23 دیوان حافظ : خیال روی تو در هر طریق همره ماست

تعبیر غزل شماره 23 حافظ در فال شما :

همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.

ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

فـال مرداد متولدین مهر

غزل شماره 387 دیوان حافظ : شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان

تعبیر غزل شماره 387 حافظ در فال شما :

قناعت پیشگی در زندگی به شما آرامش می دهد، به آن چه در زندگی به دست آورده اید قانع باشید زیرا آبروی تان در خطر است و ممکن است به خاطر خواسته های خام عزت خود را از دست بدهید.

ظاهربین نباشید و درباره دوستان خود بیشتر تحقیق کنید تا آن ها بهتر شناخته و دچار دردسر نشوید. از لحظات زندگی لذت ببرید و غم و اندوه را از دل بیرون کنید.

فـال مرداد متولدین آبان

غزل شماره 139 دیوان حافظ : رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد

تعبیر غزل شماره 139 حافظ در فال شما :

اگر مشتاق رسیدن به مراد دلتان هستید باید سختی ها و مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد را تحمل کرده و از آن ها عبور کنید. وصال یار همیشه با دشواری همراه است.

نگران نباشید، با تلاش و توکل و افکار مثبت می توانید به موفقیت رسیده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. آینده خوبی در انتظار شماست، از شک و تردید دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

فـال مرداد متولدین آذر

غزل شماره 493 دیوان حافظ : ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

تعبیر غزل شماره 493 حافظ در فال شما :

از غرور و خودپسندی دوری کنید که تنها نتیجه ای که برای شما دارد شکست و پشیمانی خواهد بود. افکار منفی و بیهوده را کنار گذاشته و به آن چه خداوند به شما داده رضایت داشته باشید.

قناعت پیشه کنید و با دقت و واقع بینی امور خود را انجام دهید که انشالله پیروزی با شما خواهد بود و به آرزوهای خود دست پیدا می کنید.

فال مرداد متولدین دی

غزل شماره 289 دیوان حافظ : مجمع خوبی و لطف است عذار چو مهش

تعبیر غزل شماره 289 حافظ در فال شما :

شما انسانی عاطفی و سرشار از عشق هستید اما این محبت را از اطرافیان دریغ کرده و بروز نمی دهید. هنوز هم روحیه بچه گانه دارید. سعی کنید مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید به نحو احسن انجام دهید و دلی را نشکنید.

عشق لبریز خود را نثار دیگران کنید تا مقام و ارج شما نزد آن ها بالا رود. مراقبت شخصی باشید که سعی دارد با فریبکاری و دروغ شما را به بیراهه بکشاند.

برای رسیدن به آن چه در دل دارید نذری کرده و آن را از خداوند طلب کنید. اگر صلاح شما باشد حتما به آن خواهید رسید.

فـال مرداد متولدین بهمن

غزل شماره 253 دیوان حافظ : ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر

تعبیر غزل شماره 253 حافظ در فال شما :

به درگاه خداوند توبه کنید و مطمئن باشید پروردگار صدای شما را می شنود و توبه تان قبول خواهد شد. از کینه و کدورت دست بکشید و گذشت و بخشش داشته باشد.

روزهای عمر در حال گذر است، تصمیم بزرگی گرفته اید و قصد دارید تغییر و تحولی عظیم در شخصیت خود ایجاد کنید. اگرچه تاکنون چندان به فکر خودتان نبوده اید اما فرصت های از دست رفته را جبران می کنید و می توانید کارهایی انجام دهید که نسل آینده از شما به نیکی یاد کنند.

فـال مرداد متولدین اسفند

غزل شماره 140 دیوان حافظ : دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد

تعبیر غزل شماره 140 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید راه پرپیچ و خمی را طی کنید. اگرچه دیگران دست رد به سینه شما زده و به شما کمک نکردند اما در حقیقت نیازی به کمک آن ها ندارید، به خداوند توکل کنید، با تکیه به استعدادهای خود و با عزمی راسخ قدم بردارید تا به اهداف عالی خود دست پیدا کنید.

بیش از این به امور دنیوی دلبسته نشوید و مهر و محبت خود را از دیگران دریغ نکنید. که این دنیا به هیچکس وفا نکرده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر