عکس جدید بهاره کیان افشار را مشاهده می کنید

سایت شماره یک:

بهاره کیان افشار متولد۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ است.بهاره کیان افشار  بازیگر، سینما و تلویزیون ایرانی است.بهاره کیان افشار  جزو زیباترین زنان مسلمان جهان است.بهاره کیان افشار مجرد است.تصاویر جدید بهاره کیان افشار را ببینید.

عکس جدید بهاره کیان افشار 

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

شغل دوم بهاره کیان افشار

کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب درآمد دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری و تئاتر است.

درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم اما  انگیزه‌ ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌ برم.

 بهاره کیان افشار؛ زیباترین زن مسلمان جهان 

بهاره کیان افشار

چندی پیش بهاره کیان افشار جزو زیباترین زنان مسلمان جهان به انتخاب یک سایت مد انتخاب شد.

سایت سرگرمی FillGap به روال مرسوم بسیاری از سایت های اینچنینی فهرستی از زیباترین زنان مسلمان منتشر کرده است که بهاره کیان افشار رتبه هفتم این لیست را ازان خود کرده است.

سایت FillGap هانده ارچل بازیگر شناخته شده ترکیه را به عنوان رتبه نخست در فهرست زیباترین زنان مسلمان برگزیده است. این بازیگر اخیرا در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی که روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی است ایفای نقش کرده است.

نام جی جی حدید مدل مشهور در کلاس جهانی که از پدری فلسطینی -مریکایی و مادری هلندی تبار است هم در این لیست به چشم می خورد.

ناگفته های زندگی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر است. او با وجود مخالفت خانواده فعالیت اش در بازیگری را شروع کرد البته طراحی و تبلیغات شغل اصلی اش است و می گوید عاشق تئاتر است.

دنیای بازیگری بهاره کیان افشار

فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال 1387 اولین تجربه بازیگری بهاره کیان افشار در سینما است.

بهاره کیان افشار در اولین تجربه حضورش در سینما مقابل دوربین فیلمی متفاوت از عباس کیارستمی رفت و با بازیگران زیادی از دنیای هنر همبازی بود و تجربه های زیادی در کنار زنده یاد عباس کیارستمی و هنرمندان سینما کسب کرد.

بهاره کیان افشار در طول دوران حرفه ای فعالیت در یک سریال فانتزی و کمدی کودکانه به نام هشتگ خاله سوسکه ایفای نقش کرد و ایفاگر نقش اصلی قصه این سریال به نام خاله سوسکه بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر