کافه رستوران گوزن در سعادت آباد یکی از بهترین انتخابها برای هنرمندان و هنر دوستان است.

سایت شماره یک:

اگر به دنبال جایی میگردید که هم بتوانید غذا و نوشیدنی عالی بخورید هم از محیط بسیار زیبای آن لذت ببرید به رستوران گوزن سر بزنید.رستوران گوزن با مدیریت عالی یکی از رستوران های بسیار خاص شمال غرب تهران است.در رستوران گوزن تمام دکوراسیون با چوب کار شده است.بهاره رهنما از بیشتر کردن شعبه ی رستوران گوزن خبر داده است.

کافه رستوران گوزن

معرفی رستوران گوزن

رستوران گوزن با مدیریت بهاره رهنما چند وقتی است در محدوده ی سعادت آباد افتتاح شده است .

کافه رستوران گوزن

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است.او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است.این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست. این کافه رستوران از ابتدای امر سعی کرده با کیفیت و استاندارد بالایی کار خود را شروع کند. وقتی وارد کافه گوزن می شویم قبل از هر چیزی چشممان به تابلو های عکاسی روی دیوار میخورد ، تابلو های زیبایی که گوزن را تبدیل به یک کافه گالری کرده است.

کافه رستوران گوزن

به گفته ی مدیریت کافه انتخاب این آثار همگی به عهده ی خانم رهنما است و همه ی عکس های موجود در کافه هم با هدف خیریه و برای کودکان هموفیلی به فروش می رسند.

اگه به دنبال یک تست خوشمزه هستید کافه رستوران گوزن یکی از بهترین های تهران است که با کیفیت غذا و منو عالیش این رو ثابت میکند.

کافه رستوران گوزن

منو کافه رستوران گوزن

منوی این کافه رستوران از پنج قسمت تشکیل شده ، اول از همه قسمت ساندویچ ها که در آن همبرگر ذغالی  ، هالوپینو برگر  ، میکس گوزن و.. مشاهده می شوند ، نکته ای که همبرگرهای گوزن را از دیگر رستوران ها متمایز می کند نحوه ی تهیه آنها است ، همه ی برگرهای گوزن در فر ذغالی مخصوصی طبخ می شوند که در کمتر رستورانی در تهران می توان نمونه اش را پیدا کرد به همین علت هم طعم خاص و تکرار ندشدنی ای را می توانند به همراه داشته باشند.

کافه رستوران گوزن

 بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگری که سال هاست در سریال های تلویزیونی مختلف و فیلم های سینمایی نقش آفرینی کرده این روزها بیشتر وقت خودش را در کافه رستورانش می گذراند.کافه ای دنج در کوچه ای خلوت. جایی نه چندان بزرگ اما دلنشین.

کافه رستوران گوزن

کافه گوزن یعنی جذابیت و آرامش

بهاره رهنما از خیلی وقت پیش ها دوست داشت کاری به جز سینما و تئاتر برای خودش راه بیندازد و چون قسمتی از زندگی روزانه خودش را به نویسندگی اختصاص داده بود دنبال محیطی آرام و دنج می گشت که علاوه بر ایجاد آرامش، بتواند از آنجا برای نوشته هایش الهام بگیرد.برای همین به این فکر افتاد که کافه رستورانی کلاسیک در یک کوچه دنج و خلوت به اتفاق چند نفر از دوستانش راه بیندازد. خود او در این رابطته میگوید: این محیط برای من آرامش می آورد و در عین حال پر از جذابیت است چون می توانم در اینجا رفت و آمد آدم ها را ببینم و با آنها معاشرت کنم.

کافه رستوران گوزن

البته کافه داری، کار سنگینی است.آن هم از این بابت که آدم باید حواسش به نظم و انضباطی باشد که این مکان به آن نیاز دارد. بهاره رهنما از ابتدای کار تمام هزینه های لازم برای راه اندازی چنین کافه رستورانی را نداشت و البته مشغله های زیادش هم اجازه نمی داد تا به تنهایی به امور کافه رسیدگی کند، برای همین با چند نفر از دوستانش شریک شد تا کافه شان را با کمک هم راه اندازی کنند.

کافه رستوران گوزن

البته بخش اعظم سهام و رسیدگی به اینجا بر دوش دوستانم است و من بیشتر در قسمت ثبت لوگو و نمایندگی گرفتن در شهرستان ها به عنوان موسس یک کافه فرهنگی فعالیت می کنم.کافه ای که در آن جشن کتاب برگزار می کنیم و سعی می کنیم ماهی یک بار میزبان چهره های ادبی و فرهنگی باشیم و ارتباطات مردم را گسترش بدهیم.

کافه رستوران گوزن

توضیحات بهاره رهنما از اصول کافه داری شنیدینی ست .او اعتقاد دارد اگر کافه دارها بعضی مسائل کوچک را رعایت کنند، می توانند یک کافه رستوران خوب و خوشنام داشته باشند:

از طرف دیگر ما سعی می کنیم خودمان به مشتریان پیشنهاد کنیم تا اضافه غذای شان را با خود به خانه ببرند، چون اصلا دوست نداریم غذاها دور ریخته شوند.گاهی شده خودمان به آنها پیشنهاد می کنیم بقیه غذا را برایشان بسته بندی کنیم.

کافه رستوران گوزن

آدرس کافه رستوران گوزن

آدرس: ایران – تهران – تهران سعادت آباد، میدان کاج، خیابان پنجم (نوروزی)، پلاک ۴۳.۱

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر