چهار بازیکن اینتر ممکن است دیدار حساس هفته بعد مقابل ناپولی را از دست بدهند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های ملی آسیب بزرگی به پیکره اینتر در روزهای اخیر وارد کرده است. الکسیس سانچس پس از تنها 36 دقیقه و در جریان شکست 2-0 تیم ملی شیلی مقابل اکوادور در مقدماتی جام جهانی دچار آسیب دیدگی شده و در نهایت مجبور به ترک میدان شد. همچین در دیدار آرژانتین مقابل برزیل که لائوتارو مارتینز تعویض شد و جای خود را به خواکین کوره‌آ، هم تیمی خود در ترکیب اینتر داد.

اخبار حاکی از ضرب دیدگی این بازیکن و احتمال دوری کوتاه مدت او از میادین باشد. بدین ترتیب سیمونه اینزاگی ممکن است این دو مهاجم ارزشمند خود را برای دیدار حساس هفته آینده در مقابل ناپولی در اختیار نداشته باشد.

اما مشکل اینزاگی تنها آسیب دیدگی های بازیکنان خط حمله نیست و شرایط در خط دفاعی نیز بغرنج است. ابتدا الساندر باستونی، مدافع جوان نراتزوری اردوی تیم ملی ایتالیا را به علت مصدومیت ترک کرد و در ادامه نوبت آسیب دیدگی استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر فرا رسید تا او نیز در آخرین دیدار لاله های نارنجی در مقدماتی جام جهانی مقابل نروژ غایب باشد.

بدین ترتیب احتمال غیبت چهار بازیکن مهم اینتر در دیدار هفته بعد مقابل ناپولی وجود دارد و این بدترین خبر ممکن برای سیمونه اینزاگی در مقطع بازی های ملی بود. بعد از تساوی در دربی دلامدونینا مقابل میلان، اینتر چاره ای جز غلبه بر ناپولی برای کاهش فاصله هفت امتیازی با صدر جدول ندارد و غیبت احتمالی این چهار بازیکن حالا به مهم ترین دغدغه سیمونه اینزاگی بدل شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر