تیم خوشه طلایی ساوه نتوانست پیروزی خود برابر خیبر را حفظ کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، این بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد و آنها سرانجام‌ در دقیقه ۱۸ روی حرکت میلاد غریبی به گل رسیدند. در این صحنه مهرداد قنبری موفق شد توپ برگشتی در داخل محوطه جریمه را با ضربه ای تماشایی تبدیل به گل کند و نکته جالب اینکه شوت او به قدری محکم بود که توپ پس از برخورد به تور از دروازه خارج شد. اما این پایان کار نبود.

تنها دو دقیقه بعد عرفان پورافراز مهاجم نوک خوشه در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او به دروازه‌ بان برخورد کرد. در ادامه روی یک فعل و انفعال سید امیر میربزرگی توانست دروازه خالی از دروازه بان را به راحتی بگشاید تا پیروزی خیبر خیلی زود از دست برود. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

خیبری ها که نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خانگی داشتند نیمه دوم را هجومی آغاز کردند اما نتوانستند به گل برسند‌. از آن سو در دقیقه ۷۰ خوشه بود که روی تیز چنگی مهاجمش به گل رسید.

عرفان پورافراز در این دقیقه روی اشتباه هافبک خیبر صاحب توپ شد و توانست بازیکن مقابل خود را دریبل بزند و وارد محوطه جریمه شود. در لحظه ورود به محوطه جریمه روی او خطا انجام شد که داور ابتدا خطا را بیرون محوطه جریمه گرفت اما لحظاتی بعد تصمیم خود را پنالتی تغییر داد.

 

پشت ضربه پنالتی پیمان نامور قرار گرفت که ضربه او ابتدا به تیرک خورد و سپس وارد دروازه حامد فلاح زاده شد.

این پایان کار نبود و در دقایق پایانی شهرام سالاری موفق شد گل تساوی را برای خیبر خرم آباد بزند. سالاری در دقیقه ۸۲ پس از یک سرتوپ از زاویه بسته دروازه را گشود.

خیبر با این نتیجه ۱۱ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. این در حالی است که آنها می‌توانستند با پیروزی در این بازی به صدر جدول برسند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر