گرت ساوتگیت قرارداد خود را تا سال 2024 با تیم ملی انگلیس تمدید کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور در تیم‌های پایه تیم ملی انگلیس، گرت ساوت‌گیت در سال 2016 رسما هدایت تیم بزرگسالان سه شیرها را برعهده گرفت. او در حالی به عنوان سرمربی انگلیس انتخاب شد که آنها در آن زمان وضعیت خیلی خوبی را تجربه نمی کردند.

اما ساوت‌گیت توانست خیلی زود قابلیت‌های خود را در انگلیس به نمایش بگذارد و ثابت کند که حضور او در راس کادر فنی این تیم در عین شایستگی بوده است. انگلیس با هدایت این سرمربی تا نیمه نهایی رقابت های جام جهانی 2018 پیش رفت اما نهایتاً کار را به کرواسی واگذار کرد تا از صعود به فینال باز بماند.

اما اوج کار گرت ساوت‌گیت با تیم ملی انگلیس به رقابت‌های یورو بازمی‌گشت؛ جایی که آنها با ارائه نمایش حساب شده و خوب به فینال رقابت ها راه یافتند تا در بازی پایانی با ایتالیا روبرو شوند. با این حال انگلیس در مسابقه فینال با بدشانسی و در ضربات پنالتی از ایتالیا شکست خورد تا باز هم دست آن ها از کسب جام کوتاه بماند.

 

با توجه به عملکرد عالی ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس، اتحادیه فوتبال این کشور علاقه زیادی به تمدید قرارداد با او نشان داد و نهایتاً این موضوع دقایقی پیش رنگ و بوی رسمی به خود گرفته و این سرمربی 51 سال رسما قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید کرد.

همین اخیرا بود که تیم ملی انگلیس موفق شد صعود مستقیم خود را به رقابت‌های جام جهانی قطعی کند و حالا گرت ساوت‌گیت به دنبال موفقیت با سه شیرها در این رقابت‌ها است؛ همچنین قطعاً این تمدید قرارداد انگیزه‌های او را برای موفقیت دوچندان خواهد کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر