تیم منچستریونایتد با پیروزی مقابل نوریچ به رتبه پنجم جدول لیگ برتر انگلیس رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و نوریچ در دیداری حساس برای رالف رانگنیک به مصاف هم رفتند و در پایان یاران رونالدو با گلزنی او توانستند به پیروزی دست یابند.

در دقیقه 14 الکس تلس پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و در شرایطی که به نظر می‌رسید رونالدو ضربه را بزند، او توپ را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به دیوار دفاعی، کرول به زحمت توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 37 کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با دو سر توپ مدافعان نوریچ را فریب داد و ضربه خود را روانه دروازه کرد که گرول به شکلی تماشایی موفق شد توپ را برگرداند.

 

خطرناکترین حمله نوریچ در نیمه اول در دقیقه 39 و زمانی رخ داد که از سمت چپ حمله‌ای را انجام داد اما در نهایت دالوت موفق شد ارسال توپ از سمت چپ را دفع کند.

منچستر در وقت‌های اضافه هم فرصت گلزنی داشت که این بار ضربه سر مکوایر را تیم کرول از طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

در دقیقه 72 دوربین‌های تلویزیونی روی ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد رفتند که به نظر از ناحیه قفسه سینه احساس درد می‌کرد و لحظاتی بعد داور نیز به او نزدیک شد و با اشاره بازیکن هم تیمی به نیمکت مشخص شد که او نمی‌تواند بازی را ادامه دهد و بیلی خود را آماده ورود به زمین کرد.

در همین لحظات بود که ارسال توپ توسط مک تومینی در حالی از کنار دروازه به بیرون رفت که آرونز با سرنگونی کریستیانو رونالدو مرتکب خطای پنالتی شده بود و درن انگلند داور بازیکن در سوت خود دمید تا رونالدو صاحب یک ضربه پنالتی شود.

رونالدو که در بازی آرسنال هم از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود، پشت توپ قرار گرفت و شوت محکم خود را به گوشه سمت چپ دروازه زد تا منچستر در دقیقه 75 به گل پیروزی بخش برسد.

بلافاصله پس از این گل ارسال توپ روی دروازه منچستر یک موقعیت خطرناک را برای نوریچ خلق کرد. جایی که ضربه سر اوزان کاباک را ده‌خیا به شکلی تماشایی چهار کرد و مانع از گل تساوی شد.

دقیقه 82 شوت گیلمور پس از برخورد به اریک بیلی راهی کرنر شد تا مدافع تعویضی شیاطین سرخ به این شکل برای تیمش ثمربخش شود.

در حالی که بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد، راشفورد از سمت راست حرکت کرد و با عبور از سورنسن توپ را برای کریستیانو رونالدو فرستاد اما فوق ستاره پرتغالی از یک قدمی به شکلی عجیب نتوانست گلزنی کند و ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

منچستری‌ها تا دقیقه 90 به خوبی بازی را کنترل کردند اما در اولین دقیقه وقت اضافه خطای ون د بیک تازه وارد، یک موقعیت را تقدیم نوریچی ها کرد. ارسال توپ پس از اثر رونالدو دوباره کاباک رسید اما دوباره ده خیا مانع از گلزنی او شد تا در موقعیت مشکوک به آفساید هم مانع از گلزنی این مدافع ترک تبار شود.

این آخرین موقعیت جدی بازی بود که شیاطین سرخ با عبور سلامت از آن توانستند به برد شیرین خارج از خانه برسند و با قرارگیری در رتبه پنجم، به کورس بالای جدول نزدیک تر شوند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر