جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی دو بار از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه لیدز یونایتد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در هفته های اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان پرفراز و نشیب نتیجه گرفته بود، امشب در خانه خود و به دشواری توانست 2-3 لیدز را مغلوب کرده و فاصله دو امتیازی خود با سیتی صدرنشین را حفظ کند.

ابتدا این لیدز بود که به گل رسید و میسون مونت کار را به تساوی کشاند. اما در ادامه جورجینیو با گلزنی از روی نقطه پنالتی باعث شد چلسی برای اولین بار در این دیدار از حریف خود جلو بیفتد. دروازه ادوارد مندی در دقیقه 83 دوباره باز شد و در حالیکه به نظر می رسید این مسابقه به نتیجه تساوی رو به پایان است، جورجینیو در دقیقه 92 باز هم پنالتی خود را تبدیل به گل کرده و چلسی به یک پیروزی شیرین دست یافت.

سومین بازیکن برتر جهان در سال 2021، حالا هر 12 پنالتی اخیر خود برای چلسی در لیگ برتر را تبدیل به گل کرده است. دو پنالتی از دست رفته توسط جورجینیو در دو دیدار رفت و برگشت مقابل تیم ملی سوئیس باعث رفتن تیم ملی ایتالیا به مرحله پلی آف شد و حالا آتزوری کار بسیار دشواری برای رسیدن به جام جهانی دارد. اما جورجینیو بر خلاف رده ملی، در عرصه باشگاهی وظیفه خود را به خوبی انجام داده و عامل اصلی برتری دراماتیک چلسی در دیدار امشب مقابل لیدز لقب گرفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر