کریستین فالک، خبرنگار مطرح آلمانی، مدعی شد که باشگاه بایرن‌مونیخ در تلاش است تا عثمان دمبله را برای جانشینی کینگزلی کومان به خدمت بگیرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان تا تابستان 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و گزارش‌ها در ماه‌های اخیر حکایت از آن داشته که مذاکرات بین ستاره فرانسوی و باواریایی‌ها برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است. در واقع گفته می شود که کومان خواهان دریافت حقوقی شده که بایرن با پرداخت آن اصلا موافق نیست و همین موضوع وینگر فرانسوی را در آستانه ترک مونیخ قرار داده است.

از طرف دیگر به نظر می رسد که باشگاه بایرن‌مونیخ ترجیح می دهد کومان را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان او در سال 2023 جلوگیری کند. از طرف دیگر قطعاً بایرن مونیخ بعد از جدایی کومان به دنبال جذب یک جانشین مطمئن برای این بازیکن تاثیرگذار خود خواهد رفت و طی روزهای گذشته یک نام جالب توجه در این باره مطرح شده است.

 

در واقع گفته می‌شود بایرن‌مونیخ قصد دارد برای جانشینی کینگزلی کومان به سراغ جذب ستاره همیشه مصدوم بارسلونا یعنی عثمان دمبله برود. خبری که حالا توسط کریستین فالک، خبرنگار معروف آلمانی، نیز مورد تایید قرار گرفته است و به نظر می رسد که تصمیم بایرن برای به خدمت گرفتن دمبله کاملاً جدی است. این در حالی است که بارسلونا و ژاوی خواهان ماندن ستاره فرانسوی در نوکمپ هستند اما شواهد حاکی از آن است که توافق برای تمدید قرارداد بسیار دور از انتظار خواهد بود چرا که بارسا قادر نیست خواسته‌های مالی دمبله را تامین کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر