لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید، معتقد است که این تیم کار دشواری مقابل منچستریونایتد خواهد داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار جنجالی بود. جایی که به دلیل اشتباه رخ داده در مرتبه اول، قرعه کشی تکرار شد؛ موضوعی که سروصدای زیادی به پا کرد و اعتراض‌هایی را هم به همراه داشت چرا که برخی تیم ها متضرر شدند و البته بعضی دیگر نیز از تکرار قرعه کشی سود بردند.

اتلتیکو مادرید تیمی بود که در قرعه کشی اول با بایرن‌مونیخ روبرو شد. با این حال بعد از تکرار قرعه کشی مشخص شد که شاگردان دیه‌گو سیمئونه باید به مصاف یک حریف سرسخت دیگر یعنی منچستریونایتد بروند. با این حال شاید تقابل با شیاطین سرخ کار به نسبت راحت تری برای اتلتیکو باشد اما لوئیس سوارز در مورد این بازی هشدار داده است.

ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید در واکنش به برخورد با منچستر یونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: "من دومین قرعه‌کشی را تماشا کردم. برای بردن لیگ قهرمانان اروپا شما باید بهترین ها را شکست دهید. منچستریونایتد نیز یکی از بهترین ها محسوب می‌شود. با این حال به طور قطع ما به بهترین شکل ممکن برای حضور در مسابقات حذفی آماده خواهیم شد و می‌دانیم که منچستریونایتد حریف سرسختی محسوب می شود."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر