به نظر می رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن علاقه زیادی به جذب کینگزلی کومان دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصول گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کرده باشد. 

با این وجود در تابستان گذشته گزارش‌ها حکایت از آن داشت که کومان و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند و گفته شد که باشگاه آلمانی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند اما نقل و انتقالات تمام شد و کومان در بایرن ماند.

 

تنها یک سال و نیم از قرارداد ستاره فرانسوی با بایرن مونیخ باقی مانده و گفته می‌شود که مذاکرات دو طرف بر سر تمدید قرارداد به بن بست کامل رسیده چراکه باشگاه آلمانی حاضر نیست حقوق درخواستی کومان را بپردازد. موضوعی که باعث شده شایعات درباره جدایی احتمالی این بازیکن قوت بگیرد و حالا کالچو مرکاتو مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن شرایط جذب او را بررسی می کند.

کیلیان امباپه آخرین ماه های حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه از تمدید قرارداد با او ناامید شده است بنابراین آنها به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره فرانسوی هستند و حالا نام کینگزلی کومان به عنوان اصلی ترین گزینه PSG در این رابطه مطرح شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر