توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد بازیکنانش در برابر دروازه حریفان راضی نیست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد.

آبی‌های لندن که تا چند هفته پیش صدرنشینی لیگ برتر را در اختیار داشتند با این تساوی اختلافشان با منچسترسیتی در صدر جدول را به عدد چهار رساندند.

توخل پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« این که یک بار دیگر جلو بودیم و سه امتیاز را از دست دادیم ناراحت‌کننده است. اگر تلاشی که در طول این بازی کردیم، تلاشی که برای زدن گل نیاز داشتیم و تلاشی که حریف برای زدن گل تساوی نیاز داشت را ببینیم، هضم آن برای ما سخت می‌شود.»

او ادامه داد:« ما شانس‌های زیادی را برای کسب نتیجه در نیمه اول از دست دادیم و در نیمه دوم نتوانستیم ریتم بازی را حفظ کنیم و سعی کردیم انرژی تیم را از روی نیمکت تامین کنیم اما همه چیز دشوار شد. ما جلو بودیم  و این برتری را با یک ضربه آزاد  از دست دادیم.»

این مربی آلمانی اضافه کرد:« فوتبال هرگز اینطور نیست که یک دلیل باعث شود همه چیز از دست برود اما مطمئنا یکی از دلایل مهمی این اتفاق شانس‌هایی است که ما امروز از دست دادیم. ما می‌توانستیم دو یا سه گل جلو باشیم. مشخصا ما بازیکنان بزرگی را از دست دادیم اما عادت نداریم این اتفاقات را توجیه کنیم.»

 

شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان لیگ برتری شدت گرفته و روملو لوکاکو، تیمو ورنر و کالوم هادسون اودوی در حال حاضر در قرنطینه هستند. کای هاورتس نیز به دلیل بیماری در این بازی غایب بود.

او در ادامه اظهار داشت:« ما شانس‌هایی را از دست دادیم و کسی را روی نیمکت نداشتیم. لیورپول، لیورپول است و منچسترسیتی، منچسترسیتی است. ما کاری که باید را انجام می‌دهیم و باید توجه کنیم که دراین بازی هفت بازیکن غایب بودند.»

چلسی با این تساوی با 37 امتیاز از 17 بازی در رده سوم جدول رده‌بندی در فاصله چهار امتیاز سیتی صدرنشین و لیورپول رده دومی قرار گرفت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر