در آستانه بازی امشب با اورتون، هویت کرونایی هایی تیم چلسی که قادر به همراهی این تیم نیستند مشخص شد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، شیوع موج جدید کرونا در آستانه سال نوی میلادی در بریتانیا نگران کننده است و بازی های لیگ جزیره را هم به شدت تحت الشعاع خود قرار داده است.

سه بازی از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به همین دلیل لغو شد و بر اساس آخرین اخبار، چهار بازی دیگر هم از هفته بعد به زمان دیگر موکول شده است.

برنتفورد – منچستریونایتد/ برنلی – ولورهمپتون / لسترسیتی – تاتنهام سه بازی این هفته بودند که به تعویق افتادند و بازی چلسی و اورتون هم با توجه به مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن تیم آبی پوش لندنی در آستانه لغو شدن قرار داشت.

بازی چلسی – اورتون اما برخلاف سه بازی فوق اجازه برگزاری پیدا کرد تا دو تیم از ساعت 23:15 امشب در استمفورد بریج به مصاف هم بروند. این در حالی است که چلسی چهار بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نخواهد داشت و یک بازیکن دیگر این تیم هم مشکوک به کروناست.

در شرایطی که باشگاه چلسی هویت کرونایی های خود را فاش نکرده بود، ساعتی پیش از برگزاری بازی امشب، اسامی این بازیکنان مشخص شد. بر اساس اعلام منابع معتبر تست کرونای  لوکاکو، هادسون اودوی، ورنر و بن چیلول مثبت شده و هاورتز نیز منتظر نتیجه آزمایش است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر