اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 5-0 سالرنیتانا را شکست بدهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی که هفته گذشته توانستند به صدر جدول سری آ برسند، امشب با یک پیروزی پرگل در خانه سالرنیتانیا، جایگاه‌شان را در صدر جدول تثبیت کردند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

اما سرانجام در دقیقه 11 این ایوان پریشیچ بود که توانست قفل دروازه سالرنیتانا را باز کند. روی یک ضربه کرنر هاکان چالهان‌اوغلو بود که پریشیچ بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

دو دقیقه بعد، روی پاس در عمق عالی دامفریس، الکسیس سانچس صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

برتری اینتری ها ادامه پیدا کرد اما چیزی نمانده بود که تیم میزبان در دقیقه 29 به گل تساوی برسد ولی جوئل اوبی که با پاس فرانک ریبری صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در مقابل این اینتری ها بودند که در دقیقه 33 به گل دوم رسیدند. روی یک پاس در عمق بود که ژکو صاحب توپ شد و پاس در عرض او را دامفریس با یک ضربه محکم که ابتدا به تیر دروازه برخورد کرد، تبدیل به گل دوم بازی کرد.

در ادامه بازی کمی از تب و تاب افتاد اما در دقیقه 41، روی یک ضربه کرنر دیگر از چالهان‌اوغلو و اشتباه دروازه بان سالرنیتانیا، ژکو می توانست کار را تمام کند اما ضربه سر او از کنار دروازه خالی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود اینتر به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسید. روی یک ضدحمله سریع و هماهنگ بود که الکسیس سانچس با پاس چالهان اوغلو صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم از پشت محوطه شش قدم کار را تمام کرد.

در ادامه هر دو تیم دست به چند تعویض زدند و این روی ریتم بازی تاثیر گذاشت اما باز هم این اینتری ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند تا اینکه در دقیقه 77، لائوتارو مارتینس اختلاف را به 4 گل افزایش داد. روی یک حرکت تیمی، در حالی که مدافع سالرنیتانا تلاش می کرد توپ گالیاردینی را دفع کند، لائوتارو با شوتی دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

اما این هم پایان کار نبود و اینتری ها به حملات شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 87 به گل پنجم رسیدند. تکل مدافع سالرنیتانیا روی پاس در عمق ویدال باعث شد تا توپ به گالیاردینی برسد و او هم با یک ضربه حساب شده دروازه را باز کرد.

در دقایق باقی مانده باز هم این اینتری ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 5-0 به سود نرآتزوری به پایان رسید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر