دوئل استقلال پرسپولیس خارج از فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اظهارات اخیر یکی از اعضای باشگاه استقلال، اظهارات وی را خلاف واقع خواند و از وی شکایت کرد.

سایت شماره یک:

دربی استقلال پرسپولیس همیشه هیجان خود را داشته است و رقابت این دو تیم همواره جذاب بوده است. یکی از جذابیت‌هایی که هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس را به عرض اندام به یکدیگر می‌کشاند نتیجه مسابقه و کری خواندن برای یکدیگر است. گاهی تیم پرسپولیس قدرت خود را به رخ می‌کشد و گاهی استقلال یکه تازی می‌کند و حرفی برای پرسپولیس باقی نمی‌گذارد. اما اکنون این رقابت به خارج از زمین بازی کشانده شده است چرا که تیم پرسپولیس از مدیر رسانه ای استقلال شکایت کرده است.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات یکی از اعضای باشگاه استقلال در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در پی اظهارات عجیب و ادعاهای کذب مدیر رسانه‌ای تیم استقلال، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امروز با اظهارات عجیب و غریبی از سوی یکی از مسؤولان تیم فوتبال استقلال روبه‌رو بودیم که بخش مهمی از آن نه تنها خلاف واقع بود که به نظر برای وارونه جلوه دادن بخشی از حقایق بدیهی صورت گرفت و باعث تشویش اذهان عمومی است. باشگاه پرسپولیس پیگرد انضباطی و قضائی را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

مدیررسانه‌ای تیم استقلال باید پاسخ‌گو باشد که بر اساس چه مستند و صلاحیتی نسبت به ایراد شائبه و تردید درباره افتخارات سال‌های اخیر پرسپولیس سخن گفته است. وی همچنین در قبال پیامدهای ادعایی که کرده‌ است، افزایش تنش‌های هواداری و ورود دیگران به بحث، به پشتوانه مطالبی که مطرح شد، مسؤول خواهد بود.

پرسپولیس

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در نشستی، در مورد نتایج و موفقیت‌های پرسپولیس مطالبی را مطرح و پیروزی‌های این تیم را به مسایلی بیرون از زمین مسابقه مرتبط دانسته است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر