شاگردان خطیبی در دشوارترین مسابقه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی موفق به کسب پیروزی مقابل فجرسپاسی شدند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران دهم این ماه برگزار شد. در شرایطی که 12 تیم لیگ دسته اولی و باقی تیم‌ها از دسته‌های پایین‌تر جواز حضور در این مرحله را به دست آورده بودند، شانزده تیم لیگ برتری وارد قرعه کشی شدند تا احتمال هر گونه رویارویی بزرگ البته با درصد پایین وجود داشته باشد.

بعد از انجام قرعه کشی تنها شاهد دو رویارویی تمام لیگ برتری بودیم. فجرسپاسی و آلومینیوم یکی از این دو تقابل بود؛ جایی که شاگردان خطیبی در دومین فصل حضورشان در لیگ برتر باید مقابل تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی به میدان می رفتند. تراکتور و مس رفسنجان هم برگزار کننده دومین تقابل لیگ برتری این مرحله بودند.

 

فجرسپاسی که دو هفته پیش در لیگ برتر پس از یک مقاومت قابل توجه و با حداقل اختلاف ممکن (1-0) مغلوب آلومینیوم شده بود، در بازی امروز هم شرایط سختی را برای شاگردان خطیبی رقم زد و با به کار گیری تمام توان خود سعی داشت تا دوباره در نقش سابق خود به عنوان شگفتی ساز، ظاهر شود. تلاش فجری ها با وجود حملات گسترده آلومینیوم، موفقیت آمیز بود و شاگردان کلانتری توانستند کار را به وقت های اضافه بکشانند.

آلومینیوم که بدون شکست در طی ده هفته نخست لیگ برتر، صاحب رتبه سوم است، با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود توانست به هر ترتیبی که بود از سد فجر گذشته و پیش از کشیده شدن کار به ضربات پنالتی، برنده شود. اراکی ها در دقایق 110 و 121 دو بار دروازه حریف را باز کردند تا بی هیچ حرف و حدیثی برنده بازی شوند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر