بابک مرادی در بازگشت دوباره به ترکیب اصلی توانست برای تیمش مثمر ثمر باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی یکی از بازیکنانی است که توانست بالاخره پس از مدت ها فرصت حضور در میدان را کسب کند. هافبک یاسوجی آبی ها که پیش از دیدار برابر گل گهر حاشیه ساز شده بود، توسط فرهاد مجیدی از حضور در تمرینات منع شد و دیدارهای استقلال برابر گل گهر، صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان و سپاهان را از دست داد.

او سرانجام پس از بازی با پیکان با پادرمیانی هایی که صورت گرفت، مجوز حضور در تمرینات را به دست آورد اما در لیست دیدار با سپاهان حضور نداشت تا جدال مقابل نود ارومیه فرصتی برای این بازیکن باشد تا بتواند با حضور در ترکیب این تیم، توانایی هایش را به رخ کادرفنی بکشاند.

هافبک آبی ها در این بازی در بین دو نیمه به جای متین کریم زاده وارد میدان شد و در همان ثانیه های ابتدایی ورود به زمین می توانست یک پاس گل به نام خودش ثبت کند. در دقیقه 46 ارسال زبیر نیک نفس در دهانه دروازه با عبور از تمام بازیکنان، پیش از اینکه از زمین بازی خارج شود به بابک مرادی رسید و این بازیکن با یک پاس رو به عقب ارسلان مطهری را صاحب فرصت خوبی کرد که شوت او در دهانه دروازه به محمدرضا آزادی برخورد کرد و مهاجم استقلال ناخواسته مانع از گلزنی مطهری شد.

البته مرادی حتی یک فرصت خوب گلزنی نیز داشت که توپ او با بدشانسی وارد دروازه نشد. در دقیقه 64 ارسال دیدنی آزادی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر بابک مرادی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. او پیش از آن نیز با یک پاس مناسب، قاسمی نژاد را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن نتوانست دروازه نود را باز کند.

او در این بازی 2 پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد و 86 درصد پاس هایش نیز صحیح بودند و با 3 سانتر و 3 تکل موفق، در خدمت تیمش بود. علاوه بر این، پس از اینکه کار به ضربات پنالتی کشیده شد، مرادی یکی از بازیکنانی بود که پشت توپ ایستاد و ضربه اش را با خونسردی کامل وارد دروازه کرد و روز نسبتا خوبش را با کسب نمره قبولی به پایان رساند و پیام ویژه ای را برای فرهاد مجیدی فرستاد و ثابت کرد که سرمربی استقلال می تواند در ادامه فصل روی توانایی های این بازیکن حساب باز کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر