در شرایطی که نام دو لژیونر در فهرست مدعوین مریم ایراندوست قرار گرفته بود، اما فعلا آن‌ها غایبان بزرگ اردوی ملی فوتبال زنان هستند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" دور جدید آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان از 27 آذر در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و مریم ایراندوست نیز از 33 بازیکن برای حضور در اردوی ملی دعوت به عمل آورده بود که زهرا قنبری از حضور در اردوی ملی عذرخواهی کرد و در توضیح غیبت او مسئله بیماری پدرش مطرح شده است؛ اما به جز قنبری، اردوی ملی فوتبال زنان غایبان دیگری هم دارد.

مهم‌ترین غایبان، مریم یکتایی و یاسمن فرمانی هستند؛ دو لژیونر شاغل در فوتبال ترکیه و بلژیک که علی‌رغم قرار گرفتن در فهرست تیم ملی هنوز نتوانسته‌اند از اردوی باشگاهی خارج شوند و به جمع ملی‌پوشان در تهران بپیوندند.

به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، یکتایی و فرمانی هم برای تعطیلات پایان سال عازم ایران شوند و در روزهای پایانی اردوی فعلی که تا 8 دی ادامه خواهد داشت، خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی می‌کنند تا در جمع ملی‌پوشان حاضر شوند. فرمانی و یکتایی دو بازیکن مورد علاقه ایراندوست هستند که به نظر می‌رسد نام‌شان در فهرست 23 نفره نهایی تیم ملی جای خواهد گرفت.

 

با این وصف باید دید سرانجام چه زمانی این دو لژیونر فوتبال زنان از اردوی باشگاهی خود را به اردوی ملی می‌رسانند و در جمع شاگردان مریم ایراندوست حاضر خواهند شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر