کادر فنی پی اس جی قصد دارد سرخیو راموس را در بهترین شرایط بدنی به بازی برابر رئال برساند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس چند روز پیش در بازی برابر فینیس در جام اتحادیه فوتبال فرانسه 45 دقیقه به میدان رفت و سپس تعویض شد. او سه هفته به دلیل مشکلات عضلانی به دور از میدان بود و پس از یک نیمه، کادر فنی پی اس جی تصمیم به تعویض او گرفت. 

طبق ادعای لوپاریزین، پی اس جی برای راموس برنامه خاصی در نظر گرفته و هدف این است که به ستاره اسپانیایی بیش از اندازه فشار وارد نشود. او احتمالا در بازی برابر لورین که آخرین بازی سال 2021 پاریسی ها خواهد بود نیز به میدان نخواهد رفت.

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در نشست خبری خود در واکنش به حضور یک نیمه ای راموس گفت که همین 45 دقیقه برای او کافی بود و در مورد راموس طبق برنامه پیش می روند. در واقع هدف این است که راموس در نیم فصل دوم به فرم سابق خود برگردد و بتواند در ماه فوریه تبدیل به مهره ثابت خط دفاعی پی اس جی شود. 

لوپاریزین نوشته است که راموس بی تاب و تشنه رویارویی برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و طبق برنامه تیم پزشکی پی اس جی قصد دارد تا بازی رفت به اوج آمادگی دست پیدا کند. او نمی خواهد شانس بازی برابر تیم سابق خود را از دست بدهد و این بار به رئال به عنوان یک مانع بزرگ نگاه می کند. راموس که با رئال 4 قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد، حالا به چیزی جز حذف تیم مادریدی فکر نمی کند. او اخیرا گفت که برابر رئال همه توانش را خواهد گذاشت تا پی اس جی برنده شود.

راموس فصل جاری تنها دو بازی رسمی برای پی اس جی انجام داده ولی یک نیم فصل دست نخورده در انتظار اوست.

تگ های مرتبط

ارسال نظر