در اسپانیا و ایتالیا ادعا شده است که جولیان آلوارز ستاره ریورپلاته مورد توجه رئال مادرید و اینتر قرار دارد ولی خاویر زانتی مدیر اینتر این شایعه را رد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که در اسپانیا ادعا شد رئال قصد دارد یک مهاجم جوان آرژانتینی را جذب کند که به تازگی در ریورپلاته شکوفا شده است. جولیان آلوارز 21 ساله ملقب به " آرانیا"، طبق ادعای مارکا سخت مورد توجه رئال قرار دارد و بازی های او در ریور را به دقت زیر نظر دارند. درخشش آلوارز در فصل جاری باعث شده تا او اخیرا به تیم ملی آرژانتین نیز دعوت شود و برابر اروگوئه و برزیل به میدان هم رفت. او با زدن 24 گل کمک کرد ریور پس از چند سال فاتح سوپرلیگ آرژانتین شود.

جالب اینکه 10 سال پیش او یک ماه را در آکادمی رئال حضور داشت ولی سپس به آرژانتین برگشت. ریور برای آلوارز 20 میلیون یورو بند فسخ قراردادش را می خواهد و در ایتالیا نیز ادعا می کنند اینتر سخت خواهان جذب اوست. 

 

خاویر زانتی نایب رئیس آرژانتینی اینتر همواره نگاهی ویژه به لیگ کشورش دارد اما او امروز هرگونه احتمال جذب آلوارز را رد کرد.

زانتی در این رابطه گفت:« بله، تیم های زیادی خواهان جذب جولیان آلوارز هستند. او فصل فوق العاده ای با ریور داشت و باید بگویم که آسان نیست در ریو بتوانید فیکس بازی کنید و این آمار گلزنی خوب را نیز به ثبت برسانید. کاری که آرانیا در ریور انجام داده، فوق العاده بوده و مطمئنم که آینده ای درخشان خواهد داشت ولی او الان جایی در برنامه های اینتر ندارد. ما در خط حمله بازیکنان بزرگی داریم و فعلا جای خالی برای آرانیا نیست.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر